– Derfor har Vegvesenet vald å bygga kulverten nærmare Stokkavatnet enn der E-39 går i dag, seier planleggingsleiar Laila Løkken Christensen-Dreyer.
Strekninga blir rettare og meir trafikksikker, og vil ligga lenger vekke frå bygningane på Tasta.
Men fleire bustadhus og gardstun må vika for vegen.
– I tillegg blir friområdet mot Stokkavatnet råka, men det kan me delvis bygga opp att, seier ho.
– Dette er eit stort vegprosjekt. Fordelen med den løysinga me har landa på, er at me kan bygge kulverten medan trafikken kan gå som vanleg på dagens E39 gjennom Tasta i heile byggeperioden.
Prosjektet Smiene-Harestad inneber ei utviding av E39 til fire felt. I tillegg kjem sykkelveg med fortau på strekninga frå Smiene på Tasta til Harestadkrysset i Randaberg. Strekninga er 3,8 kilometer lang.
Kommunedelplanen blei vedteken med lang miljøkulvert i 2012. Dette er alternativ 2. Alternativet vegvesenet går inn for er nummer 5. Denne traseen går litt lenger vest.
- LES OGSÅ: