Dersom verdas lengste undersjøiske vegtunnel, som er under planlegging i Rogaland, blir bygd, vil mykje bli endra. Ein stor skilnad vil vera at fylket sine to flyplassar plutseleg berre ligg om lag ein time køyring frå kvarandre.
- Les òg:
Dermed ligg alt til rette for at dei som skal reisa langt, som kjem frå nord for Boknafjorden, kan ta bil eller buss til Stavanger lufthavn Sola, som har langt større tilbod enn Haugesund lufthavn, Karmøy.
– Bruken vil avgjera framtida
Men fylkesvaraordførar, Terje Halleland, trur ikkje dette treng vera kroken på døra for flyplassen i nord av den grunn, sjølv om han ikkje ser vekk frå at den må klara seg utanfor Avinor.
– Som alle veit er det bruken av flyplassen som vil avgjera framtida, Rogfast og tilbodet på Stavanger lufthavn Sola vil heile tida vera ein trugsel mot bruken av flyplassen på Karmøy, seier han.
Og han har ei klar meining om korleis dei bør gå fram for å overleva.
– Eg trur nok den vil bli basert rundt lågprisflygingar. Den har gjort det veldig bra til nå, og har alle føresetnader til å bli Vestlandet sin lågprisflyplass.
Dermed kan Haugesund lufthavn Karmøy bli eit Vestlandets svar på Rygge og Torp på Austlandet, og opna for internasjonale lågprisselskap til utlandet.