Ferske tal viser ei auke på 3,2 prosent samanlikna med januar i fjor, skriv Fædrelandsvennen.
- LES OGSÅ: Klagestorm på Nettbuss
– Hyggeleg
For ei tid tilbake fortalde NRK.no om at selskapet har motteke fleire hundre klager på forseinkingar og dårleg kundebehandling. På dei verste dagane hadde selskapet opp mot 700 klager.
– Det er utruleg hyggeleg at kundane står oss bi trass utfordringane i oppstarten. Det skapar ekstra motivasjon til å bli betre, seier administrerande direktør i Nettbuss Sør, Anders Roger Øynes til avisa.
- LES OGSÅ: Billettkrøll for Nettbuss
– Vi gjer heile tida justeringar basert på kundehenvendelsar, seier han.
Ferske
Selskapet tok over busstransporten i kristiansandsområdet ved nyttår.
– For dei som var med over frå AS Bussen til Nettbuss Sør har det vore ei stor endring. Dei endringsprosessane klarar ein aldri å førebu seg godt nok til. Det har slått uheldig ut for vår del, sa Øynes til NRK.no tidleg i mars.
- LES OGSÅ: Nettbuss trues med bøter
Selskapet skal gå gjennom alle klagene som har komme inn.