Vegen Lavik-Lavikdal-Løland bru
vart opna 1912.
Vegstrekningane Hest-Bjordal og Førde-Hest
på sørsida vart opna i 1923.
Vegen Høyanger-Nordeide-Kyrkjebø
vart opna i 1934.
|
Ein av bussane til Firda Billag vart teken av ras på vegen mellom Vadheim og Høyanger på 1950-talet. Foto frå biletsamlinga til Firda Sjåførforening. |
Vegen Høyanger-Vadheim
vart opna 1937 ved at strekninga Klævold-Vadheim vart fullført. Den nye Vadheimstunnelen (1658 meter) vart opna 1972. Etter opninga av
Høyangertunnelen i 1982 vart den rasfårlege strekninga Høyanger-Nordeide på vestsida av Høyangsfjorden utbetra - m.a. med Hovdentunnelen (1283 meter) og Kvernhaugtunnelen (1334).
Samanhengande veg Vadheim-Lavik
(noverande E39) vart opna i 1960, då den siste parsellen på strekninga – den gamle Bogentunnelen vart overlevert. (sjå nedanfor om utbetring)
Fjellvegen Bjordal-Matre
vart opna 1967.
Riksvegen frå Balestrand til fergekaia på Kongsnes i Lånefjorden vart opna i 1971. Denne fjordlina kom som eit resultat av at Førde i 1965 var peika ut som vekstsenter.
Samanhengande veg Vadheim-Guddal
i Fjaler kommune vart opna i 1972. På Vadheimsida vart veg til fjellagardane på Ullebø bygd i 1927.
Vegen Lavik-Leirvik
vart opna 1973.
Vegen Oppedal-Bjordal
med Ikjefjordbrua (340 meter) vart opna i 1977.
Høyangertunnelen (7543 meter) vart opna i 1982 av Kong Olav V. Med Høyangertunnelen fekk Indre Sogn heilårs vegsamband med resten av fylket.
Vegen Bjordal-Ortnevik
med Søreidetunnelen (1881 meter) og Bjordalstunnelen (1552 meter) vart opna 1985.
|
Til all lukke har ingen liv har gått tapt ved Bogen. |
E39 kring Bogentunnelen på vestsida av Vadheimsfjorden har vore sterkt utsett for ras, og fleire gonger har det vore nær ved at menneskeliv har gått tapt. Bogstunnelen på E-39 (3.482 meter) frå Bogen til Teigen opna i juni 2004.