Driftevegar
Mellom Jølster og Haukedalen i Sunnfjord og til Vetlefjorden var det ferdsleveg over Vareggi, men det er uvisst om denne vart brukt til fedrifter.
Frå Vassenden til Skei var det båtskyss fram til 1822. Frå Skei gjekk postvegen til Førde ved Breimsvatnet.
Skysstasjonar
I Jølster var det skysstasjonar i Førde ved Breimsvatnet, på Skei og på Vassenden, frå 1822 også på Ålhus. Skysstasjonanane skulle m.a. skaffe for rorskarar for skyssing med robåt på Jølstravatnet.
·
E 39 mellom Sogn og Bergen
”Skjold” kom i trafikk på Jølstravatnet i 1891. Den fekk konkurranse av dampbåten ”Kvikken”.
På kort tid grodde det opp tett med turisthotell.
Då staten i 1918 lova støtte til lokale vareruter, nytta jølstringane høvet til å skipe sitt eige kommunale bilselskap.
Tunnelplanar
I 1927 søkte Jølster om tunnel under Jostedalsbreen – grunngjeve med turistferdsla. Kommunen hadde førebudd seg med å setje av tomter til haldeplassar og evt større hotell på Skei.
Vegen Skei-Lunde var ferdig 1980, og Fjærlandstunnelen (6.397 meter) vart opna som riksvegsamband i 1986. Riksvegsambandet over Fjærland vart fram til 1994 utført med ferge Fjærland-Hella. I 1994 kom vegsambandet gjennom Sogndalsdalen.
Brua vart opna i 1970.
Ekspressbussar
I dag har Jølster m.a. fleire daglege samband med ekspressbussar til Oslo, Bergen, Trondheim og Ålesund.
Glattkøyringsbana i Stardalen
På 1980-talet fekk NAF – Norges Automobilforbund - bygd to glattkøyringsbaner i Sogn og Fjordane; ei i Stardalen i Jølster i 1981 og ei på Kaupangerskogen i Sogndal i 1988. Bana på Kaupangerskogen vart lagd ned i 2004 og aktiviteten samla i Stardalen.