– Når du snakkar med dei og legg ut om kor vanskeleg det er for deg å vere utan mobil, så vel dei gjerne å legge på i staden for å svare på spørsmål, seier Forsberg.
Etter «Dagmar» sine herjingar i romjula, har bygda Davik i Bremanger vore utan mobildekning sidan andre juledag.
Sjølv då fasttelefonen var på plass igjen, var det vanskeleg å få fatt i kundesenteret til Telenor.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
– Svært arrogante
Forsberg er ikkje den einaste som har hatt dårlege opplevingar med kundeservicen til Telenor.
– Folk får heilt ulike og horrible svar frå den kanten, seier Gerd Barstad, ein annan innbyggjar i Davik.
- LES OGSÅ:
– Den siste privatpersonen som eg veit om har ringt fekk beskjed om å ikkje rekne med at dekninga kom tilbake før ein gong i februar, fortel ho.
Ho seier at bygdefolket opplever kundebehandlarane som svært arrogante.
(Artikkelen held fram under biletet)
Ikkje bra nok
Regional informasjonssjef ved Telenor, Per A. Meling, er einig i at dette ikkje er bra.
– Det er ikkje bra at vi blir oppfatta som arrogante og det er ikkje god kundebehandling å legge på røyret. Men det går føre seg mykje arbeid for å rydde plass til mobilstasjonen, seier han. Meling meiner dette kan ha gjort at dei på kundesenteret er usikre på når dekninga faktisk vil komme tilbake.
- LES OGSÅ:
- LES OGSÅ:
Etter at Telenor har kome med ei rekkje forskjellige datoar, er 20. januar no sett som rettedato i Davik. Då vil innbyggjarane få dekning i form av ei mellombels løysing.
– Det tykkjer eg er for dårleg, seier Forsberg.