Onsdag ettermiddag gav fylkestinget i Troms endeleg grønt lys for å starta bygginga av både Bjarkøyforbindelsen i Harstad og Langsundforbindelsen i Karlsøy.
I dei to kommunane skal det no byggjast bruer, tunnelar og vegar.
Samfunna i Karlsøy kommune og i Harstad har kjempa for vegprosjekta i mange år.
Samla prislapp: omlag 1,5 milliardar kroner.
– No kan det ikkje gå gale
Dersom alt går etter planen, vil det bli byggjestart på dei to vegprosjekta allereie i løpet av hausten.
– Saka om Langsundforbindelsen har vore oppe i 22 fylkesting, eg har vore med på 20 av dei, seier den smilande Karlsøy-ordføraren Hanny Ditlefsen.
– Dette viser at om du har ei god sak, så skal du ikkje gje deg. No kan det ikkje gå gale.
– Kva betyr Langsundforbindelsen for Karlsøy?
– Den er framtida vår! Endeleg kan me i kommunen vera eit folk, og det vil få store ringverknader for næringslivet, seier Ditlefsen.
Frp-politikar Hanne CS Iversen frå Harstad er også glad for at dei to prosjekta no endeleg ser ut til å bli realisert.
– Me har aldri tidlegare vedteke ei finansiering av Bjarkøyforbindelsen og ein finansieringsplan. Dette gjer at eg no er hundre prosent sikker på at det blir noko av, seier Iversen.
– Verdt kvar krone
Ho meiner at det ikkje er feil å bruka så store pengesummar på å gje relativt få fastbuande vegsamband.
I Karlsøy kommune bur det om lag 2350 personar, og gamle Bjarkøy kommune, som no er samanslått med Harstad, har 461 innbyggjarar.
– Dette handlar ikkje berre om kor mange mennesker som bur på ein plass, men om verdiskaping. Om du tek verdiskaping per hovud i heile øysamfunnet ute på Bjarkøy, så er det verdt kvar krone.
– Kvar dag blir det sendt trailer på trailer til Spania med fisk frå Bjarkøy. Me må sørga for at den fisken kjem fram i god stand, avsluttar Frp-politikaren.
Stortinget vil i juni vedta at det skal brukast bompengar på Langsundforbindelsen.
LES OGSÅ: