Ifølgje Dagbladet nådde artisten frå Molde dermed eit enormt publikum då General Motors valde å bruke låta hennar i ein reklamefilm under det årlege gigantarrangementet.
I fjor tiltrekte kampen heile 108,4 millionar sjåarar, noko som gjer at store amerikanske selskap konkurrerer om sendetid og dei mest spektakulære reklamane, skriv avisa.
- Les også:
– Eg er så stolt! Songen min "Don't Leave" er lydsporet til Chevrolet og American Cancer Society's Super Bowl reklame 2014! For kvar lilla profilbilde på sosiale media vert ein dollar donert til kampen for å kurere kreft! skriv Ane Brun på Facebook-sida si.
Reklamefilmen, titulert "Life", viser eit par som køyrer ein Silverado pickup. Kvinna i passasjersetet har overlevd kreft og smiler mot soloppgangen medan ho grip handa til den mannlege sjåføren. Einaste lydspor i den eitt minutt lange reklamen er altså då låta "Don't Leave."
Sjå reklamen her:
Musikkvideoen til "Don't Leave":