Statsråden tek likevel atterhald om at Stortinget må godkjenne saka før ein kjem i gong. Kontraktane i dette blir ikkje inngått før det er gjort.
- Eg er oppteken av rask framdrift, og det reknar eg også med at Stortinget er, difor lyser eg no ut dette, seier Meltveit Kleppa.
- LES OGSÅ:
Artikkelen held fram under bildet.
- Opning 2013/14
Ho er likevel ikkje sikker på når dette kjem opp for Stortinget, men reknar med at arbeidet på tunnelen kan kome i gong i april i år.
- Det betyr opning i årsskiftet 2013/14, trur statsråden.
- LES OGSÅ:
- Ordførar Ståle Refstie (Ap) er godt fornøgd med at prosjektet no kjem i gong. Les meir til høgre i artikkelen.
No skal altså anbodet ut på prosjektet som skal rassikre Oppdølsstranda ein gong for alle. Men økonomien i prosjektet er kraftig endra siste åra. Det trass i at tunnellengda er den same. For krav til sikring og utrusting er mellom faktorane som har drive prisen opp.
- No er kostnadsramma 945 millionar kroner, seier Meltveit Kleppa.
- Du kan lese meir om Oppdølsstranda ved å trykke på "Ras i Sunndal" til høgre i artikkelen.
Har teke tid
Samferdselsministeren ser at det har teke lang tid å få til dette prosjektet.
- Det er mange ting som har spelt inn. Ikkje minst det at ein såg at når ein fyrst rassikrar Oppdølsstranda, så må ein gjere det meir omfattande enn det som fyrst var aktuelt, seier ho.
Sidan det gjekk eit
har kravet vore at stranda må rassikrast. I mars året etter kunne stortingsrepresentant Jenny Klinge (SP) melde om at for bruk på strekninga.Sommaren same året gjekk eit
. I 2011 kjem rassikringa endeleg i gang.- Det er heilt avgjerande viktig. Det er gjort noko rassikring allereie, men det er klart at for skuleelevar, og for mange andre er det å ha ein trygg veg veldig viktig.