Det er fjordane som trekker. Tusenvis av reisende, blant anna frå Tyskland, kjem hit kvart år for å nyte utsikta av høge fjell og vakre fjordar. Men når nye grupper skal lokkast til Norge, må det også vere noko meir som freistar turistane.
– For dei er det snakk om ein draumeferie. Det er noko spesielt som dei ikkje har råd til kvart år, kanskje har dei berre råd ein gong i livet, seier Thies Reinberg direktør i TUI, Wolters Reisen.
- Les også:
Ny type turistar
No skal representantar for fleire av dei største tyske reiseoperatørane få tre dagar med smakebitar av det beste fjordnoreg kan by på.
For reiselivsnæringa i Noreg har plass til langt fleire enn dei som i dag kjem med båt eller bubil.
– Vi ser at det er eit stort skifte i dei tyske turistane som kjem hit til Noreg. Vi ser ein nedgang i campingturistane og vi treng meir vekst i forhold til hotellmarknaden. Det er ein annan type tyske turistar som i utgangspunktet krev noko anna enn berre vakre fjordar, seier Kristian Jørgensen administrerande direktør i Fjord Norge.
- Les også:
Må satse på nye område
Innovasjon Noreg har saman med fleire organisasjonar etablert eit nytt nettverk retta mot dei meir miljøbevisste og pengesterke turistane som er på jakt etter trygge stadar å feriere.
– Vi må basere oss meir på aktivitetar og plante berekraftomgrepet sterkare i marknaden. Vi har flotte produkt å tilby her i Noreg, men samtidig må vi sjå på kva kundar det er som kjem for å sikre oss at dei legg igjen midlar som vi kan bruke til verdiskaping her i Noreg, seier Manuel Kliese, marknadssjef Tyskland i Innovasjon Noreg.
Norge har tidlegare vore kjent som eit dyrt ferieland, men det betyr lite for dei nye gruppene som skal freistast.
– Du reiser ikkje til Noreg om du ønskjer deg ein billig ferie. Du kjem ikkje hit for å gjere eitt kupp, då reiser du heller til Mallorca eller noko liknande, ikkje til Noreg, seier Thies Reinsberg.