Når Nest-Sotra speler kamp mot Bryne 28. september, blir det med biletet av den avdøde svømmaren Aleksander Dale Oen på ryggen.
Draktene har også logoen til The Dale Oen Experience på framsida, og initialane til svømmaren vove inn i kragen.
– Sotra støtter opp om oss som fotballag, og då skal me sjølvsagt støtte opp om andre initiativ i Sotra-området, som The Dale Oen Experience. Me er veldig lokalt forankra, seier dagleg leiar i Nest-Sotra, Michael Flyvholm til Vestnytt.
LES OGSÅ:
100 drakter blir lagt ut for sal
100 tilsvarande drakter til dei spelarane skal bruke, blir lagt ut for sal. Inntektene går til Dale Oen Experience, ein ideell organisasjon som gjev aktivitetstilbod til barn og unge. Organisasjonen er driven av bror til Aleksander Dale Oen, Robin Dale Oen.
Det var den italienske draktprodusenten Macron som fekk ideen til å lage draktene. Roger Langaker, salssjef i selskapet, seier til avisa Vestnytt at årsaka er fyrst og fremst at dei likar arbeidet til Dale Oen Experience.
Det er òg Macron som tek alle kostnadane med å produsere draktene.
– Utruleg kjekt
På Dale Oen senteret i dag, synte Nest – Sotra fram draktene som både skal heidre Aleksander Dale Oen og arbeidet broren Robin Dale Oen gjer gjennom arbeidet i The Dale Oen Experience. Nest – Sotra var aldri i tvil om at dette var noko dei skulle vere med på.
– Eg sa ja til det med ein gong, seier Flyvholm.
Robin Dale Oen som søndag blei kåra til «Friluftslivets eldsjel», set stor pris på engasjementet frå Nest-Sotra og Macron.
– Det er utruleg kjekt at dei syner engasjement for det arbeidet me gjer mot barn og unge.
LES OGSÅ: