Strøyk på sin første eksamen – nå får han nobelprisen i kjemi Av Sverre Lilleeng og Julie Haugen Egge
Fortviler etter endringar i matteundervisninga: – Kvifor skal vi halde på med dette? To pluss to er fire. Men kvifor? Ikkje alle ungdommar er like god på forklaringsdelen i matematikk, og meiner faget blir meir norsk enn matte. Av Sunniva Grimstad Hestenes og Elise Angermo Fossland
Meiner tavler i klasserommet gjer dei betre i matte Ny matte-metode har gitt framgang på nasjonale prøver i Haugesund. Elevane synest dei lærer meir, og tavlene lèt dei jobbe slik matte er i dagleglivet, meiner studentar som forskar på metoden. Av Gisle Jørgensen
Einsteins ligning E=mc² er verdensberømt, men hva betyr den egentlig? Av Erlend Lånke Solbu og Kristin Rydland
Det blir omtalt som en gamechanger – men hva betyr fusjonsgjennombruddet? Superlativene har hagla etter tirsdagens pressekonferanse, men hva er det egentlig forskerne i USA har fått til? Av Erlend Lånke Solbu
Her snakkar dei i heile mattetimen – gir veldig gode resultat På denne skulen langt nordaust i landet har dei knekt koden for å få elevane over snittet på nasjonale prøver. Forskingsgruppa har sett at elevane lettare byrjar å tenkje matematikk. Av Kristin Humstad og Kristina Kalinina
Må kanskje rive trebrua på Flisa: Har mange likskapar med Tretten bru Brua har vore stengt i snart fire månader. Ekspertar veit ikkje korleis ein skal løyse dette. Kanskje må ein bygge ny bru. Av Dag Kessel og Knut Røsrud
Jonathan (8) er helt rå på gangetabellen: Men skal egentlig ikke lære den Det står ingenting i kompetansemålene om at elever på barneskolen skal lære gangetabellen. Men kan det likevel være lurt? Av Trygve Grønning