westlife_lover
16.02.03 - 02:27
hei j har hørt sangen til l8r å syntes den var bra=) det jeg lurte på var om noen av dere vet om noen fan sider eller den offisielle hjemmesiden dems er??
please svar meg på dette!!
boycrash
16.02.03 - 14:54
Sitat
Opprinnelig skrevet av westlife_lover
hei j har hørt sangen til l8r å syntes den var bra=) det jeg lurte på var om noen av dere vet om noen fan sider eller den offisielle hjemmesiden dems er??
www.l8r.com
westlife_lover
16.02.03 - 15:01
Sitat
Opprinnelig skrevet av boycrash
www.l8r.com
ja særlig at det er det da jeg har lest de andre innleggene her assa!!!
a1_astrid
16.02.03 - 22:23
Sitat
hei j har hørt sangen til l8r å syntes den var bra=)
Du kødder?!?!
powerboy
19.02.03 - 15:25
Back in black er en ACDC låt, den tilhører ikke l8r! De gjør det samme som alle "boyband", stjeler andres låter og håper på suksess.
Der visste dere det!
pauls_babe
20.02.03 - 20:49
"back in black" var vel ikke akkurat den smarteste låten å velge...jeg mener "back in black" !!!!!!de har jo aldri vært borte.....hvis noen forstår hva jeg mener......
powerboy
21.02.03 - 23:58
Forstår.
Men de er jo flinke da.
Men jeg synes det er dumt at de skal ta fra acdc æren. Hvis du skjønner?
westlife_lover
22.02.03 - 15:50
hvis dere har sett coveret på singelen så er det han bølla fra olsenbanden jr, det er han blonde helt forran..... hehe.
Sitat
Opprinnelig skrevet av a1_astrid
Du kødder?!?!
la folk ha sin egen mening!
go L8R fan;)
sclubgirl
10.06.03 - 11:10
Sitat
Opprinnelig skrevet av powerboy
Back in black er en ACDC låt, den tilhører ikke l8r! De gjør det samme som alle "boyband", stjeler andres låter og håper på suksess.
Der visste dere det!
Hvordan vet du at "Back in black" er ACDC sin låt??
OMG LOL, hvis du hadde hoert noe annen musikk en det som har ligget paa Topp20 de siste to aarene, saa hadde du ogsaa visst det.
Låtter er foroevrig ikke flinke, uansett hvordan man vrir og vender paa det. Talentloese drittunger, skulle saa gjerne gitt dem deng.
vertikal
10.06.03 - 22:38
Sitat
Opprinnelig skrevet av nihil
Talentloese drittunger, skulle saa gjerne gitt dem deng.
Er med deg.
a1's Slave
11.06.03 - 12:38
Sitat
Tror ikke det finnes noe fan sider!
Et lite tips, gå inn på plateselskapetsside
gå inn på
www.triberecords.com og så på L8R logoen!
vertikal
13.06.03 - 18:28
Håper de i triberecords og alle deres artister dør en smertefull død mens folk står og ler og spytter på dem.
Ikke for og ødelegge for deg som sa det med og stjæle låter fra folk, det er faktisk litt flere en boyband som gjør det!! Noe heter og covre, trengs nødvendigvis ikke og være stjæling.. Syns det av og til er greit og covre gammle låter som ligger under støvet..hehe
Men l8r, Back in bLACK, det er bare latterlig!!
triberecords har mange kjente artister, som jobber kjempe hardt!
åhh dere slutter aldri å snakke dritt om L8R. Klestil, sang, dans, utseende.. Er det ikke bra å sitte her å være perfekt?
Bra artister som Dina, SpritneyBears, etc?
okey spritney bears er kanskje ikke så bra..men dina er jo flink!
Uansett så er det ikke L8R's feil om triberecords er ræva
Du forsvarte jo nettopp Tribe Records.
forsvarte bandene. "De jobber kjempe hardt"
Det betyr ikke at de gjoer en god jobb.
Sitat
Talentloese drittunger, skulle saa gjerne gitt dem deng.
Får jeg og være med?? Å kicke assn deres, altså!
Sevfoelgelig faar du det.
Trenger all hjelp jeg kan faa mot de toeffe rockegutta der.
vertikal
15.06.03 - 12:34
Husk på: de kjenner Spritney Bears! Vi trenger flere.
shelly-baben
15.06.03 - 12:55
skumle saker. jeg joiner. skulle gjerne likt å gi dem et spark bak eller ti.
Bananskall
15.06.03 - 15:12
Sitat
Opprinnelig skrevet av shelly-baben
skumle saker. jeg joiner. skulle gjerne likt å gi dem et spark bak eller ti.
ajm inn.
Phoenixx
15.06.03 - 20:48
Jeg vil ogsaa gi deng! Naar skjer denne herligheten? Og hvor? Jeg er foreloepig havarert paa en teit, liten oey ute i Atlanterhavet.
Pågangen for denne eventen kjem til å bli ganske stor så det bør nok bli oppretta eit kølappsystem.
gikk dem bank for hva da? at de gjør det de synes er gøy?? At de får lov til å leve opp til sine drømmer... Da skal man få deng..jaha ja...
OK, sorry, det var skikkelig teit aa si. Selvfoelgelig skal de faa lov til aa leve opp til sine droemmer.
vertikal
16.06.03 - 19:24
Når skal vi banke dritten ut av dem, nihil? Eller skal vi la dem leve ut deres drømmer om å erobre verden?
hvem har sagt at de skal erobre verden? nå har din lille skrudde hjerne fantasert igjen
Litt enig med Jesse, de er bare en gjeng livsglade unge gutter med mye talent, en forkjaerlighet for Hard Rock, og en droem, nei en visjon, om aa gjoere noe stort, skape noe, noe som i all fremtid vil bli husket og skattet hoeyt. (Jeg har ikke mulighet til aa banke foer slutten av November, men dere kan godt starte uten meg.)
vertikal
17.06.03 - 15:16
Sitat
Opprinnelig skrevet av _JeSsE_
hvem har sagt at de skal erobre verden? nå har din lille skrudde hjerne fantasert igjen
Nei da. De har tenkt å erobre verden med musikken sin, så skal de få med seg gjengen sin fra triberecords, og så til slutt skal de drepe alle som ikke liker musikken deres. Dette er helt sant!
du har en meget underholdende humor må jeg si..
Sitat
XmenatorTalentloese drittunger, skulle saa gjerne gitt dem deng.
Har ingen gjort det ennå? Er med jeg også.
Xmenator? det har jeg aldri sagt, men jeg skulle oenske jeg hadde det.
PandaOfDarkness
19.06.03 - 20:53
l8r meg i ræva! (noen enige?)..
Kan du lese?
(Selv om jeg har mindre og mindre lyst til a vaere enig med deg for hvert av innleggene dine jeg leser)
PandaOfDarkness
20.06.03 - 10:28
Sitat
Kan du lese?
(Selv om jeg har mindre og mindre lyst til a vaere enig med deg for hvert av innleggene dine jeg leser)
dæ drit je ti..
stfu, h0runge.
Du spoer om noen andre er enige i at l8r er drit, hva med aa lese resten av debatten?
PandaOfDarkness
20.06.03 - 11:20
Sitat
stfu, h0runge.
Du spoer om noen andre er enige i at l8r er drit, hva med aa lese resten av debatten?
er ikke så stor fan av forkortelser.. så kan du vennligst fortelle meg hva stfu betyr?
Også en ting te.. h0runge...hadde jeg vært h0runge vet du også at jeg hadde hatt andre visse ting å gjøre enn å sitte her å diskutere massevis a ræl med deg...
Hvor kommer du fra? Hokksund?
Benny_girl
12.07.03 - 21:12
Sitat
hvis dere har sett coveret på singelen så er det han bølla fra olsenbanden jr, det er han blonde helt forran..... hehe.
Ray e så fine!!!! :)
Benny_girl
13.07.03 - 21:31
Sitat
Jeg har en robot.
WOW!!!! Seie du d???!!!??
D har me ikkje hørt FØR!!!!!!!!!!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.