*Rocketroll*
01.02.03 - 14:12
Hva synes dere her inne om artisten Michael Jackson?
mjj'sgirly
01.02.03 - 15:27
Nå gikk jeg igjennom hele registreringsprosessen bare for å svare for denne posten her...*lol*
Ja, jeg liker han:)
hør på musikken hans og tekstene og man opptager at han er en fenomenal artist.
Jeg skal la være å skrive et helt innlegg om hvor bra jeg syns han er her, men jeg liker han og musikken og hele den pakka der...
Jar Jar Binkz
01.02.03 - 15:32
Michael Jackson er en bra kar.
[edit]
Er det forresten noen som vet om Martin Bashir dokumentaren/intervjuet om/med Jackson kommer til å bli sendt på norsk TV?
zcorpion
01.02.03 - 15:47
Sjekk ut dette: Action Jackson:
http://madtv.com/html/arc/index.html
Gå så på Potpourri, og så trykk på Action Jackson. lol...
Michael Jackson er bare rett og slett the king of pop, og som han også har blitt kalt de senere år the king of pop, rock and soul.
Han er uslåelig innenfor de tingene han driver med, og på midten av 80-tallet når han samarbeidet med Slash og Eddie van Halen fikk han mer gitarbassert pop/rock også, som medførte i tidsløse slagere. Han gjør en del rare ting utenfor scenen, men det han gjør på scenen veier opp for det må jeg si.
mjj'sgirly
01.02.03 - 18:24
"Er det forresten noen som vet om Martin Bashir dokumentaren/intervjuet om/med Jackson kommer til å bli sendt på norsk TV?"
jah....Akkurat dette lurer jeg på også.
Noen som vet? :D
Jente_1987
01.02.03 - 22:44
Jeg liker mye av musikken hans....Men ikke personen etter sånn som han blir stilt frem i media! Hva tenkte han da han holdt ungen sin ut vinduet?????????????
Med "Off the Wall", "Thriller" og "Bad" var Michael helt konge. :)
Men senere har det bare gått nedover... :(
Michael Jackson er, og vil alltid være tidenes største artist. Det er ingen andre som har utmerket seg så mye på så mange områder som det MJ har gjort. Mozart, Beethoven og andre store kompomister komponerte mange klassiske verk, Elvis var en trendsetter og en fantastisk "performer" og det var også Frank Sinatra. Men hvem andre enn Michael Jackson er det som har skrevet musikkstykker som er/kommer til å bli klassiske, er en fantastisk entertainer, en av tidenes beste dansere i tillegg til å ha nesten skapt et helt nytt medie selv(musikkvideoen)?I tillegg har han vært en enorm trendsetter og spilt i flere filmer.
mjj'sgirly
02.02.03 - 04:24
enig med Isobel jeg..
Bare hør på musikken hans folkens.
Hans siste album, Invincible, er et "must have". Der har han r n' b, pop rock, soul alt. Et album som er lett for alle å like.:D
Sitat
Opprinnelig skrevet av sebastian88
Michael Jackson er en genial musiker, men en mentalt forstyrret person. Han trenger virkelig hjelp!
Det er hans fars skyld. Han tok barndommen fra Michael. :(
Robsessed
03.02.03 - 01:11
Han har jo mange bra sanger da.
Dessuten synes jeg han er litt søt.
mjj'sgirly
03.02.03 - 03:43
han er diggus :D
*fløtepus*
04.02.03 - 00:53
Sitat
Opprinnelig skrevet av shelly-baben
Michael var alldeles nydelig som farget.. Skjønner ikke at han gidder alle de operasjonene og sånt..
Hva gjør man ikke for å slippe å være neger...
shelly-baben
04.02.03 - 11:10
Sitat
Opprinnelig skrevet av *fløtepus*
Jeg ville mye heller vært farget enn hvit.
Jar Jar Binkz
04.02.03 - 16:23
Sitat
Opprinnelig skrevet av *fløtepus*
wtf?
Sitter her med dagens Vg og leser "Rampelys"...om reporteren Martin Bashir som har brukt 8 måneder på å lage et portrett av Michael Jackson.
Her forteller Jackson om en traumatisk oppvekst,psykisk og fysisk misshandling som faren Joseph sto for.
Han forteller at faren ofte mobbet han for en "fet" nese,og at han i tillegg var ille plaget med kviser i sin ungdom. :"-Jeg ville helst hatt på meg en maske" sier Jackson om den perioden av ungdommen han ble sendt ut på scenen foran tusenvis av mennesker.Han vedgikk langt på vei at farens hets fikk han til å ønske seg et annet utseende....meeeeeeeeen han har ALDRI tatt plastikk operasjoner og forandret sitt eget utseende kan han bedyre ;o) Han sier han kun har tatt to operasjoner på nesen for å få åpnere luftveier slik at han skulle kunne ta de høye tonene bedre.
Han nektet konsekvent for at han hadde modellert om hele ansiktet sitt!
: "- Det er løgn,ren løgn.Forandringene er naturlige,jeg har vokst opp og utviklet meg.Spør Gud hvorfor jeg har blitt som jeg er,sa superstjernen Jackson.
Han inrømmer også at han helst ikke ville bli voksen og er betatt av Peter Pan.
Jaja...det er ikke så greit alle ganger.Han er god for over 7 milliarder dollar...men åpenbart ikke helt god*ss*....Så alt kan ikke kjøpes for penger blir vel konklusjonen.
Jar Jar Binkz
04.02.03 - 17:03
MJ hadde kanskje gjort det lettere for seg selv om han bare rett ut hadde bedt Bashir dra til helvete og slutte å spørre og grave om ansiktet hans, ja.
Synd at Bashir kasta bort den suverene muligehten til å lage et godt intervju på å spørre om åpenbare ting som om hei døh har du du operert nesa di el?.
Sitat
:eek:
Eller han kunne sagt "ingen kommentar" JarJar....men han gjorde alltså ikke det....istedet bedyret han at han er slik Gud har skapt han.Men musikk kan han lage...man tjener ikke over 7 milliarder hvis man ikke lager et godt produkt
Jar Jar Binkz
04.02.03 - 18:46
Sitat
Opprinnelig skrevet av trixi
Eller han kunne sagt "ingen kommentar" JarJar....men han gjorde alltså ikke det....istedet bedyret han at han er slik Gud har skapt han.
Yep yep. Synd.
Sitat
Opprinnelig skrevet av trixi
Her forteller Jackson om en traumatisk oppvekst,psykisk og fysisk misshandling som faren Joseph sto for.
Han forteller at faren ofte mobbet han for en "fet" nese,og at han i tillegg var ille plaget med kviser i sin ungdom. :"-Jeg ville helst hatt på meg en maske" sier Jackson om den perioden av ungdommen han ble sendt ut på scenen foran tusenvis av mennesker.Han vedgikk langt på vei at farens hets fikk han til å ønske seg et annet utseende
mange som har gått gjennom det men som ikke forvandler ansiktet om til oppsmuldrende ikke-menneskelige masker for det...
er ikke det han lider av en sykdom som har et eller annet navn.. mbd eller noe? er jeg helt på jordet nå...
thomashj
04.02.03 - 20:16
Michael Jackson karriere begynte på slutten med Dangerous. Det er hevet over en hver tvil at Thriller er et meget godt album.
Les dette om Michael Jackson:
http://www.nrk.no/programmer/radio/kaliber/2508788.html
Hehe, han er en merkelig person, men musikken hans er i en klasse for seg selv.
Jar Jar Binkz
04.02.03 - 22:51
Sitat
Opprinnelig skrevet av Lady
mange som har gått gjennom det men som ikke forvandler ansiktet om til oppsmuldrende ikke-menneskelige masker for det...
er ikke det han lider av en sykdom som har et eller annet navn.. mbd eller noe? er jeg helt på jordet nå...
Ja du høres ut som du snubler rundt ganske langt ute på en åker.
Kan du nevne noen av disse "mange" folka som har hatt samme type oppvekst/liv som Michael Jackson? (og som ikke har blitt preget av det).
Jar Jar Binkz
04.02.03 - 22:56
Sitat
Opprinnelig skrevet av pop
Les dette om Michael Jackson:
http://www.nrk.no/programmer/radio/kaliber/2508788.html
Hehe, han er en merkelig person, men musikken hans er i en klasse for seg selv.
Han er absolutt en merkelig person. Men "merkelig" betyr ikke bestandig "slem" eller "farlig" - noe mange synes å mene.
Noen som så Michael Jackson - hele sannheten? (gikk på TvNorge og TV3 her i Norge)
shelly-baben
12.03.03 - 19:24
Sitat
Opprinnelig skrevet av pop
Noen som så Michael Jackson - hele sannheten? (gikk på TvNorge og TV3 her i Norge)
Jeg så det. Eller jeg switcha mellom den på Ztv som ble sendt samtidig med den på TvNorge. Ble litt sjokka. Hun som var sammen med Michael (eller venn?) ville gi han et barn som gave fordi hun syntes at han trengte et barn. Herregud. Man bør elske hverandre og være enig om at begge skal ta seg av barnet før man gjør noe sånt. Nå har jo barn(a?) vokst opp uten mor.
*~*LovelY_OnE*~
17.10.03 - 15:24
Sitat
Jeg så det. Eller jeg switcha mellom den på Ztv som ble sendt samtidig med den på TvNorge. Ble litt sjokka. Hun som var sammen med Michael (eller venn?) ville gi han et barn som gave fordi hun syntes at han trengte et barn. Herregud. Man bør elske hverandre og være enig om at begge skal ta seg av barnet før man gjør noe sånt. Nå har jo barn(a?) vokst opp uten mor.
Hvor mange er det ikke som løser det på den måten da?? Som han forklarte selv, folk gjør det hver eneste dag! det er bare at når michael jackson gjør det så er det feil og alle får høre om det??
Og ikke si at de ikke får vokst opp uten en mor, jeg er sikker på at det er mer til historien og at debbie besøker barna! Men hvor mange er det som bare bor med moren og det sier ingen på. De bor alene med faren, og det synes jeg er kjempebra! De er heldige som har en så god og hengiven far....:) ellers er ikke dette av interesse i det hele tatt! La han være i fred, han bryr seg ikke med våre saker.
ellers vil jeg si at jeg elsker musikken hans, og Invincible er et dritbra album!!:)
Sitat
Jeg også.....
Sitat
Opprinnelig skrevet av *~*LovelY_OnE*~
Hvor mange er det ikke som løser det på den måten da?? Som han forklarte selv, folk gjør det hver eneste dag! det er bare at når michael jackson gjør det så er det feil og alle får høre om det??
Og ikke si at de ikke får vokst opp uten en mor, jeg er sikker på at det er mer til historien og at debbie besøker barna! Men hvor mange er det som bare bor med moren og det sier ingen på. De bor alene med faren, og det synes jeg er kjempebra! De er heldige som har en så god og hengiven far....:) ellers er ikke dette av interesse i det hele tatt! La han være i fred, han bryr seg ikke med våre saker.
ellers vil jeg si at jeg elsker musikken hans, og Invincible er et dritbra album!!:)
....Han tar på smågutter.
*~*LovelY_OnE*~
17.10.03 - 16:22
og hva er dette??
Kanskje vitiligo, en sykdom som gjør huden din porselenshvit?? Har flere bilder, men må uploade dem et sted...
vertikal
17.10.03 - 16:27
Michael Jackson hadde ikke slike sår. Han hadde heller ikke hvite flekker.
*~*LovelY_OnE*~
17.10.03 - 16:29
Sitat
Opprinnelig skrevet av mah
....Han tar på smågutter.
http://www.steveharvey.com/michaeljackson.htm
og bevis? hvis ikke hold munn... det er artisten vi skal diskutere...
http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesg...40/2954054.html
Sitat
Michael Jackson hadde ikke slike sår. Han hadde heller ikke hvite flekker.
hæ?
Benny_girl
19.10.03 - 15:56
Sitat
Opprinnelig skrevet av *Rocketroll*
Hva synes dere her inne om artisten Michael Jackson?
han lager bra musikk, og danser j*vli bra, og han har en fin sang stemme,
MEN jeg liker ikke selve han...
Black Rose
19.10.03 - 16:12
Michael Jackson som artist er jo knall bra,men selve mannen er jo ødelagt. Noe som er skuffende,siden han har et skikkelig talent.
Jay Kid er jo en kopi,men på god vei,men ingen slår orginalen.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.