Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Plater som kommer
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Pyro
Stephan
Gleder meg til nye deftones skiva, ellers er det ikke mye.

Noen som har no annet?
infernal
Eh, Radiohead?
genesis
discordance axis - pikadourei. dette er en DVD, dog.
janke
AFI kommer med sin nye plate 'Sing the Sorrow' i mars!

To av sangene er lagt ut på nettet

Girl's not Grey http://www2.fanscape.com/afi/afigng.html

og

This Celluloid Dream http://www.kerrang.com/nav?page=kerrang.re...resource=285963

Den første er allerede på tung rotasjon på flere store radiokanalene i USA som f.eks KROQ og LIVE105.
natas
årets album blir utvilsomt The Blood Brothers "Burn, Piano Island, Burn". de to første albumene deres var bare en forsmak på monsteralbumet de slipper nå i mars. det høres ut som Faith No More på crack parret med Amen og Jr Ewing. produsert av Ross Robinson. fikk en promo før helgen, har ikke hørt på annet de siste dagene.
asbjørn.
Infernalsk
Iron Maiden kommer med plate snart, det gleder jeg meg til
70-tallet
Noen som vet når AC/DC-hyllest filmen kommer?
vertikal
Tror den kommer neste år. Thunderstruck heter den visst. Gleder meg!
thonmar
jeg har hørt stygge rykter om en AC/DC samleskive.
Dette er vel bare ondsinnet vrøvl? Så vidt meg bekjent har de ikke kommet med samleskiver foruten livealbum, og slik håper jeg det forblir.
I det miste til Angus har gjort sin siste duckwalk...
Totto
Burning Brides platen som kommer om noen uker høres meget bra ut. "Fall Of The Plastic Empire" har de kalt den. Rock og ingenting annet.
vertikal
Creaminal kommer snart ut med en promo-cd.
genesis
hardcorebandet kaospilot slipper den selvtitulerte debutfullengderen sin 9ende juni, og neil perry slipper sitt doble debutalbum 27ende mai.

alle som liker jr ewing og andre skrikete hardcoreband kan glede seg.
Sid
både gleder å gruer meg til den nye metallica skiva som kommer i juni...
det er jo tross alt metallica.. men det er stor fare for at de gir ut no form for nu-metall å d liker vi **** ikke!!!!!!!
genesis
Sitat
Opprinnelig skrevet av natas
årets album blir utvilsomt The Blood Brothers "Burn, Piano Island, Burn". de to første albumene deres var bare en forsmak på monsteralbumet de slipper nå i mars. det høres ut som Faith No More på crack parret med Amen og Jr Ewing. produsert av Ross Robinson. fikk en promo før helgen, har ikke hørt på annet de siste dagene.
asbjørn.

nå er mesterverket i hus, og jeg kan for øyeblikket ikke si annet enn: FY HELVETE SATAN! det er fysisk umulig å lage så fet musikk og så syke tekster.

jeg kommer ikke til å høre på noe annet på fire uker. minst.
mah
de der høres fælslig artige ut, jeg må sjekke ut de.
genesis
Sitat
Opprinnelig skrevet av mah
de der høres fælslig artige ut, jeg må sjekke ut de.

se for deg en blanding av mr bungle på speed og jr ewing og du nærmer deg til en viss grad dette her. fantastisk.

"burn piano island, burn" er vel forøvrig den eneste hardcoreplata som har fått 6er i dagbladet.
mah
ja som sagt høres det flott ut. jeg får laste ned noe nå...
mah
heihoppsann ja! hører nå på Cecilia, har lasta ned en 5-6 andre sanger og det svinger jo!
genesis
Sitat
Opprinnelig skrevet av mah
heihoppsann ja! hører nå på Cecilia, har lasta ned en 5-6 andre sanger og det svinger jo!

håper du lasta ned "ambulance vs. ambulance" og "fucking's greatest hits", de svinger i hvert fall som et helvete på spritfylla. det gjelder vel forsåvidt hele plata.
mah
fuckings greatest hits har jeg lastet ned ja
Skog
Enslaved - Below The Lights
og dvd'n
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.