Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Om dere trenger
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3 > Petre-arkiv > Garam Masala
Flay
Heisann, øver meg litt i frekkhet her, så jeg tenkte jeg kunne si at om du trenger et ekstra lite innslag i Garam Masala så er jeg tilgjengelig. Tenkte på noe slikt som en presentasjon av EN "morsom" sang eller lignende i hert program, da gjerne med litt historie om det aktuelle bandet eller lignende.

Som sagt, dette er vel kanskje et riktig så frekt forslag, men om du har lyst til det så kan jeg være behjelpelig :)

-Frekke og Dristige Flay
Ragnhild S
Hei Flay!

Jeg skulle ønske at jeg kunne si at jo da, kom med innslag. Det er dessverre ikke slik, det er bare jeg som lager Garam. Jeg gjør det nesten helt alene, med litt hjelp av Elise som leverer Boktips til fremmede og Hans Petter som er fast gjest.

Programmet mitt har et relativt lite budsjett, men hvis du vil sende meg noe helt gratis for å se om jeg liker det og det er noe jeg kan bruke, er du hjertelig velkommen til det.

Dette gjelder for så vidt alle som har lyst til å lage litt radio.

Vennlig hilsen

Ragnhild
Flay
Det ville jo naturligvis være helt gratis. Jeg mener, jeg har bare lyst å spre litt musikk til folket jeg, ikke noe annet. Tar du imot på MP3 eller må du ha det fysisk tilsendt på CD?¨

Om du synes at det kanskje var litt i frekkeste laget for du bare si ifra...
Ragnhild S
Hvis det er vanskelig med CD tar jeg også imot MP3.

Send også en e-postadresse slik at jeg kan fortelle deg hva jeg synes om det du leverer. Hvis du vil vite det da.

Jeg gleder meg til å høre hva det er du har på hjertet.

Ragnhild
Flay
Flott det Ragnhild, men jeg hadde helst sett at jeg fikk sendt det på email, kjappere og lettere en vanlig post (ja ja, så er jeg et barn av den moderne tidsalderen). Så hvilken adresse skal jeg sende til? Kommer nok ikke noe denne helgen, litt for mye arbeid og ting, men i løpet av uken...

Og jeg vil selvfølgelig høre kritikken din...
Ragnhild S
Ragnhild Silkebækken
NRKPETRE
Otto Nielsens vei 2
7005 Trondheim

Det blir fint!
Flay
Ok, epostadressen er Garam_masala@nrk.no eller?
Ragnhild S
ragnhild.silkebekken@nrk.no eller garammasala@nrk.no

Jeg får den nok.

Ha en veldig fin dag!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.