Sitat
Opprinnelig skrevet av Pretender
Eg går jo sjølvsagt ut frå at dei tale som dei oppgjer er sanne, om dei ikkje er da tek jo eg feil. På lista hjå supercars er ikkje vekta lik på dei rs4'ane, kan være da er stasjonsvogn og sedan? Eller bedre sjåfør?
At da står prototype bak subaruen betyr ikkje meir enn at da er ein test av Spec C Type RA, og dan skal ha kjøyrd under 8. min på ringen, so dan tida stemmer nok(Da er ein produksjonsmodell i japan, om du skulle lura på da).
Er mange tider som ikkje er med i wikipedia lista, har jo ikkje fått med Radical SR8 på 6.55 f.eks.
Det er ikke uvanlig at man finner mange fantasirundetider på internett. Kildekritikk er viktig.
Sport Auto testet Audi RS4 sedan. Men de veier bilene selv. De fleste bilmerker oppgir vekten av bilene sine til å være lavere enn den faktisk er. Derfor veier seriøse bilblader som Sport Auto og EVO bilene de tester selv.
Jeg vet godt at Impreza Spec C er en produksjonsmodell, som har vært tilgjengelig både på det japanske og det britiske markedet. Men produksjonsmodellen av Spec C er ingen prototype. Når det så står prototype bak rundetiden du henviser til, så spør jeg meg selv om det er snakk om noe annet enn produksjonsbilen her.
Radical SR8 er selvfølgelig med på lista jeg henviser til. Sjekk under "Non-series/road-legal vehicles".