Sitat
Selv dette siste fra Tony er uriktig. Jeg skrev aldri eidomsmegler, men ett eidomsmeglerprosjekt.
Beklager på det dypeste, dette var en brøler!
Ang. dette militære forumet, så ble de kontaktet og all relevant informasjon om denne personen fjærnet. (Etter det jeg forstår.)
Det ser ut til at man ikke har tatt noen lærdom av dette overhodet. I stedet, så er nå flisa snudd, og man roper selv ut om overtramp, etc. Per Øhrn, du åpnet denne "pandoras boks" og atpåtil over uenighet i dette ubetydelige forum på NRKs snakkesider?
Det er folk som "pfisher" slike forum, ikke som direkte, aktive deltagere, men av helt andre årsaker. Å begynne å dreie en diskusjon ifra sak til person, er ikke bra, enn hvor "god" man mener enns egen motivasjon var/er.
Nettines sin naive fremstilling, om at personen dette gjelder "bare kan si med ett par setninger at dette ikke er han, etc. høres bra ut på papiret, men noenganger, så kan endatil små drypp av ens personlige opplysninger, riktige eller gale være nok til å skape ubehag og direkte plager.
Hvem vil bli den neste som slike som Per Øhrn vil forsøke å henge ut? Man snakker om "klikker" her, men for meg så ser det ut til at den virkelige "klikken" er den debatt "trojkaen" som nå ser ut til å ha snudd sin oppmerksomhet mot bl.a meg, og resten av de (få) som ikke deler deres syn."
Jeg sier takk for meg her.
Dette gir meg ingen gevinst, værken intellektuelt eller på andre måter. Jeg registrerte med her for meningsutveksling på ett voksent nivå, min opplevelse har nesten uten untak vært allt annet.