Etter det jeg kan se og høre så er det EN artist som utmerker seg av disse seks, selv om noen er både morsomme og underholdende.
Men er det nok da, skal ikke vinneren av denne konkurransen få en platekontrakt?? Har ikke Ida Jenshus skrevet både tekst og melodi selv, i tillegg til at hun fremfører låtene med både stil og stemmeprakt utenom det vanlige? Hvor er fanklubben til Ida, selv om det er dagen derpå, så må de prøve å skvette litt kaldt vann i fleisen og delta i diskusjonen.
Er det noen som har peiling på hvorfor vi fikk stemmene i retur, på tross av at vi stemte før tida var gått ut?
Musica
Det er bare en ting å si om Ida, hun er den beste av dem alle. Første gangen jeg hørte henne så tenkte jeg,dette er noe spesielt. Hun har en stemme som går rett inn i sjela, hun har en utstråling og ett smil som er helt utroligt, hun lager vakkre sanger, uansett hvordan det går med henne i programmet,SÅ MÅ HUN BARE BLI ARTIST. Gir hun ut en plate så blir den kjøpt av meg. Og jeg kjøper ikke hva som helst,jeg er meget kresen i mitt valg.
Så stå på Ida, du har jo en virkelig god trener som jeg har likt i mange år,faktisk siden jeg hørte henne framføre Fru Jonsen.
Robert Larsen
17.11.07 - 18:15
Jeg har hørt at Ida endelig skal få synge en av sine egne låter igjen i kveld, så da er det bare å glede seg!
(Men ikke så mye at man glemmer å stemme påa! ;-)
Robert
Det er supert, gleder meg til å høre mer av hennes egne låter, de viser hva hun er god for, sånn helhetlig sett.
Nå må jeg finne mobilen, nei vi må ikke glemme å stemme, får heller studere reprisen.
Jeg synes også Ida Jenshus tolket fru Johnsen av i dag veldig bra! Hun skal ikke være noen kopi av Inger Lise, som noen forventet.
Nå starter showet snart, vi gleder oss.
Fram med mobilen!
Musica
Robert Larsen
18.11.07 - 03:26
Jeg har hørt låter av Ida både på myspace og nrk urørt som er veldig veldig bra, og jeg regner med hun har mye snadder som ikke ligger på nettet også, så jeg gleder meg til finalen. Det ble forresten sagt i dag at Ida sparer det beste til slutt, og det tror jeg faktisk på!
Jeg vet ikke hvordan de har tenkt å avgjøre hvem som vinner finalene, men jeg håper de kvitter seg med de "lett ustabile" dommerne og overlater resten til oss sms'ere, dette er jo litt viktig... ;-)
Robert
Robert Larsen
27.11.07 - 19:03
Stem på Ida i finalen!
Hvorfor?
Enkelt! Jeg gidder ikke vente månedsvis på den plata hennes! Jeg vil ha den med en gang! :-)
Ja.. også er hun jo den beste av de som er igjen da, det er vel egentlig hevet over enhver tvil ;-)
Robert
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.