Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Parken, har den forandret seg ?
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
Mosarella
Heisann(:

Jeg forsøkte å bruke søkerfunksjonen, men ingenting kom opp.

Uansett, jeg tok å leste igjenom noen debatter som andre hadde laget. Der fortalte de fleste at "goe gamledager" er ganske lik den parken vi har nå i dag.

Men, hvis "gode gamledager" ikke var så forskellig fra den parken vi har nå i dag, hvorfor klage om at den var så mye bedere ?

Jeg satt å tenkte litt, og kom fram til noen spørsmål som jeg ikke klarer å finne ut av selv:

"Hvordan kommer hundeparken til å se ut videre ?"
"Kommer Hunderpakren alltid til å være det samme gamle ?"

La oss tenke på "gode gamledager"

Mange mener at det var SÅ mye bedere osv.. Men var det det ?
Jeg mener, parken har ikke forandret seg mye siden Parken startet i 2004 ?
Så hvorfor går alle sammen rundt å forteller at parken var så mye bedere enn det det var nå?
Nå tenker ikke jeg på moderatorene, hattene, kattene osv..
Jeg tenker på Parken i seg selv.

Synes du den var så mye bedere før ?
Eller mener du at den nesten ikke har forandret seg ?
Tessalessa
Hei! smile.gif

Parken var kansje fin å være i før, men det er jo supert å være her nå også.

Parken blir jo forandret på tida. Hvordan hunder oppfører seg, endrer på HELE parken. Og nå som de gamle hundene ikke er her, kommer de nye hundene og forandrer litt, etter litt. Tenk litt over det, kansje parken blir et enda bedre sted å være, hvis mange tenker på åssen man skal oppføre seg?

Mvh; en hund som er fornøyd med parken, nemlig Risa.
Qween024
Hei!
Ja, det har jo seg sånn at de fleste savner parken som sån den VAR.
Derfor sier de at den var mye bedre før.
Eller hvordan skal jeg forklare dette.. Jo, det var sikkert at de hadde en kjempe god venn eller noe lignende derfor sier de at det var bedre sånn.
Jeg tror ikke det er en logisk forklaring, eller det jo det, men hvis dere skjønner hva jeg mener..?
Det tror jeg ivertifall.=)

Klem&Kos fra Green day<3
sotisnuppa
De fleste jeg ser snakker om "gode gamledager", helt i starten av hp, snakker om at det ikke var like strenge regler, det var ikke så mange hunder. Jeg ser for meg at det var litt sånn allekjenneralle opplegg. De som spilte da savner kanskje også parken sånn den var, før vennene deres sluttet osv.
aippia
Hei (: Jeg hører ofte folk si; Parken var bedre før & masse annet xP ... Jeg synes det er koselig å se på bilder fra 2004 & 2005 :'D Det er kuult O.x

Jaja, klem Dix
Kim-Kolsta
Heisann..

Parken er ikke blitt så mye mer annerledes enn hva den var før, men man tenker kanskje på at man hadde mange venner, ting var kanskje ikke utsolgt osv. Det fins mange grunner til at man synes at parkn var bedre i gamle dager. Folk har helt forskjellige begrunnelser på hva som var best og hva som kanskje ikke var så bra. Alle ser forskjellig på ting , vis dere skjønner wink.gif

Min mening, kanskje ikke din.
MVH: Ine
the_lize
Jeg likte parken mye bedre før (i 2004/2005). Grunnene er blant annet disse;

- Det var færre brukere, og omtrent alle kjente hverandre. Derfor kunne man nesten alltid møte på noen man kjente, og det var koseligere.
- Nesten ingen av de gamle brukerne er igjen, så jeg kjenner omtrent ingen lengre.
- Ikke fullt så strenge regler før som de er nå.
- Det fryktelig gøy å bli f.eks vannhund, for det var nemlig ikke så mange som var det. Ingen brukere var ninja, så det var ingen som visste åssen det var. Nå er det fullt av ninjaer.
- Det var spennende når det av og til kom inn en moderator i parken, for det var ikke hver dag (nå mener jeg ikke at det er negativt at det er mange moderatorer, så ikke misforstå! Parken trenger virkelig moderatorene, og de gjør nok en kjempejobb).
- De lange debattene på forum var også et stort pluss.

Alt i alt var det mer spennende før, ihvertfall etter min mening.
Darx
Sitat
Opprinnelig skrevet av the_lize
Jeg likte parken mye bedre før. Grunnene er blant annet disse;

- Det var færre brukere, og omtrent alle kjente hverandre. Derfor kunne man nesten alltid møte på noen man kjente, og det var koseligere.
- Nesten ingen av de gamle brukerne er igjen, så jeg kjenner omtrent ingen lengre.
- Ikke fullt så strenge regler før som de er nå.
- Det fryktelig gøy å bli f.eks vannhund, for det var nemlig ikke så mange som var det. Ingen brukere var ninja, så det var ingen som visste åssen det var. Nå er det fullt av ninjaer.
- Det var spennende når det av og til kom inn en moderator i parken, for det var ikke hver dag (nå mener jeg ikke at det er negativt at det er mange moderatorer, så ikke misforstå! Parken trenger virkelig moderatorene, og de gjør nok en kjempejobb).
- De lange debattene på forum var også et stort pluss.

Alt i alt var det mer spennende før, ihvertfall etter min mening.
jeg er enig tongue.gif
ida111
Jeg tror de skrev at de likte gode gamledager før fordi da var det ikke problemer med parken tongue.gif
the_lize
Sitat
Opprinnelig skrevet av ida111
Jeg tror de skrev at de likte gode gamledager før fordi da var det ikke problemer med parken tongue.gif

Det var problemer med parken før også. F.eks så ble parken tilbakestilt en gang, og folk mista både ting, rang og alder.
Ly_06
Hei smile.gif

Siden jeg ikke har spilt så veldig lenge, vet jeg ikke hvordan parken var rundt årene 2004-2005.
Det kan hende parken var bedre før, men det kan godt hende at den ikke var så mye bede før, også.
Jeg synes det kommer helt an på personen som snakker.

Btw: 1000 innlegg biggrin.gif
ida111
Sitat
Opprinnelig skrevet av the_lize
Det var problemer med parken før også. F.eks så ble parken tilbakestilt en gang, og folk mista både ting, rang og alder.

Ok, da vet jeg det biggrin.gif Me, jeg har ikke spilt i HP så lenge vettu.. tongue.gif
musti2
Utsene på parken er ganske forandra.
Butikkene også.
Tinka
karsan laget jo en debatt om dette for ikke lenge siden: http://snakk.nrk.no/debatt/showthread.php?s=&threadid=81643
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.