Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Sletting av innlegg
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hjelp til debattforumet
a-moell2
Går det an å slette et av egne innlegg i debattforum.

I et par tilfelle har jeg ikke funnet annen måte enn å bruke endre innlegg og fjernet teksten, men overskrift blir stående.
A.M.
Sheeba
Innlegg som innleder en debatt kan ikke slettes, med mindre du har modereringsrettigheter i det forumet.

Andre innlegg kan lett slettes ved å klikke på "endre" nederst på innlegget, hake av på "slette?" og deretter klikke på knappen til høyre hvor det står "slett!".
Øhrn
Sitat
Opprinnelig skrevet av Sheeba
Innlegg som innleder en debatt kan ikke slettes, med mindre du har modereringsrettigheter i det forumet.

Andre innlegg kan lett slettes ved å klikke på "[b]endre
" nederst på innlegget, hake av på "slette?" og deretter klikke på knappen til høyre hvor det står "slett!". [/B]

--------------------------------------------------

Dette kan da ikke være helt riktig; Sheeba.

Jeg har faktisk selv gjort dette selv, tidligere.

Og --- Når du går inn på endre og leser opplysningene om sletting står det:
"For å slette innlegget, klikk i boksen ved siden av, og deretter på knappen til høyre.
NB: hvis du sletter dette innlegget vil også hele diskusjonen forsvinne dersom dette er første innlegg i en diskusjon."

Per Øhrn
Sheeba
Det er nå i det minste min erfaring... Jeg har aldri kunnet slette hele debatter tidligere, før jeg ble moderator på Hundeparkens forum. Men mulig det er forskjellige innstillinger på forskjellige forum
Øhrn
Sitat
Opprinnelig skrevet av Sheeba
Det er nå i det minste min erfaring... Jeg har aldri kunnet slette hele debatter tidligere, før jeg ble moderator på Hundeparkens forum. Men mulig det er forskjellige innstillinger på forskjellige forum

-----------------------------------------------------------
Ja det er jo mulig. Men sitatet jeg fyldte inn er kopiert fra "slettestedet" på siden.:

"For å slette innlegget, klikk i boksen ved siden av, og deretter på knappen til høyre.
NB: hvis du sletter dette innlegget vil også hele diskusjonen forsvinne dersom dette er første innlegg i en diskusjon."

har forøvrig hatt stadige problem med knapper som ikke virker midlertidig.

Og noen hvite :" Det oppnås ikke kontakt med serveren" , når jeg har skullet flytte meg.. i det siste.

Lurer på om det er relatert til noen av de siste microsoft oppdateringene?

Per Øhrn
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.