Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Din stil?
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Upunkt Spam
Sider: 1, 2, 3, 4, 5
Cloeh
Halo!
Hvordan har du håret?
Har du en avslappet stil eller er du litt mere "moteslave". : p

Jeg bruker litt av hvert.. Noen ganger joggebukse med sånn jakke, og noen ganger stram dongri med topp og lignende..biggrin.gif
boffemann
Håret:
Håret mitt er brunt med noen mørkere partier.. iriterende :/
Det rett helt ned til skuldrene så begynner håret å bli bølgete og litt krøllete. Det er naturlig.
Så har jeg skideskild, og lagt luggen bakover eller på siden, så det blir en bue over hodet. (Luggen er nesten helt ned til skuldrene og håret til midten av ryggen..)
Håret er bustete som oftest, men pleier å gre det ut.. =/ men det varer ikke lenge før det har krøllet seg opp igjen, -.-. Æsj så fært.
- Kan noen foreslå en bra rettetang? =/

Stil:
Jeg liker å følge moten, det er ikke akkurat at jeg starter den. Går ofte i t-skjorter eller topper med en stor genser m/hette og m/glidelås over, så et par jeans, eller en lang topp/stor genser med tights over. Det er standar for meg. Men selvfølgelig går jeg ikke bare i det.. d:
Går også noen ganger med joggebukser, men det er som oftes når jeg ikke gidder i gjøre noe ut av dagen eller om jeg har dårlig tid. Jeg er ganske kresen på klær, egentlig... d:
Whore
Hår.
Jeg kan forsikre dere at håret mitt er blondt som ****. :b
Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er iallefall ikke flatt. Fysh.. Med et fucka sideskill?

Stil.
De som har møtt meg ser på meg som soss, så da sier vel egentlig det nok.
Cloeh
Se på pene buksa!
<3
Vet noen hvor man finner virgin ware?
karlsonhih
Sitat
Opprinnelig skrevet av Cloeh
Se på pene buksa!
<3
Der hadde de nydelige klær :|

Jeg er naturlig jeg ^^,
Cloeh
Sitat
Opprinnelig skrevet av karlsonhih
Der hadde de nydelige klær :|

Jeg er naturlig jeg ^^,
sommerklær<3
karlsonhih
Sitat
sommerklær<3
MÅ SHORTSER! =D

Jeg røyker, drekker og snuser. WHAHAA.
Cloeh
Sitat
MÅ SHORTSER! =D

Jeg røyker, drekker og snuser. WHAHAA.
Fysjom!
Whore
Sitat
Se på pene buksa!
<3

Der? Men seriøst, de klærne der var stygg ass.
karr0o
Marri, Remington har dritbra rettetanger! smile.gif den jeg kjøpte varmes dritfort opp og har display frampå du regulerer varmen, og så kan du også lage lette krøller med den, sånn ''hollywood krøller'. det er også med en boks i semskaskinn og en dvd som viser smile.gif kosta 500? tror jeg. fra euronics.

shoppingmall.no er drit dårlig egentlig, joda klærne er fine, men de fleste prisene er så dyre i forhold til vanlige. og nesten alle buksene der er på halvpris nå, sånne som fornarina/replay.. også er ikke buksene så veeldig fine på modellene:P
Cloeh
*kremt* buksa der var dritfin (A)
Whore
Sitat

Litt for rosa kanskje?
Ragnhild 1
Sitat

Jeg hadde ikke gått med den selv om jeg hadde fått betalt for det. Men hver sin smak smile.gif
kinehund
Ingen av de klærne var fine >.<
Cloeh
Sitat
Opprinnelig skrevet av Whore
Litt for rosa kanskje?
Ja, men den hadde vært finere i en annen farge ^^
Whore
Sitat
Ja, men den hadde vært finere i en annen farge ^^

Svart, helst.
Kellybelly92
Sitat
Se på pene buksa!
<3

Jeg får alle varene der for halv pris! [h]
Men jeg kjøper aldri der for jeg bruker ikke sånn stil :b
Kjøpt bare noen vesker og topper : D

Men Hår:
Har farget og stripa håret i sånn brunnyanse.. Har sideskill fra høyreside og har som oftest et veldig stort hår da.. : D Voluum ^^

Stil:
Kler meg litt sånn skater og surferstil, men kan også kle meg utrolig snobbete :b
sotisnuppa
Jeg kler meg vel ganske normalt. Er ikke berte! xP Går som oftest i ei vanlig dongeribukse og en eller annen genser eller tskjorte. Håret mitt er naturlig blondt med striper, og det bare er vanlig. Har sideskill og litt pannelugg.
boffemann
Sitat
Se på pene buksa!
<3
Den ligner litt på en grå peak joggebukse.. Bortsett fra at den er grå og ikke rosa. Så har den ikke sånn greier stikkende ut på siden.. og ikke sånn greie som støtter opp magen? :/ ...

Noen bør be meg om å holde kjeft.. Før jeg sier mer, om den buksen..d:
ikke slemt ment (A)
Sitat
Svart, helst.
Grå? ^^
Sitat
Opprinnelig skrevet av karr0o
[b]Marri, Remington har dritbra rettetanger! smile.gif den jeg kjøpte varmes dritfort opp og har display (...)

shoppingmall.no er drit dårlig egentlig, (...) [/B]

Takk biggrin.gif
Er det sånn at man får kjøpt det på Elkjøp, ellernoe? Eller må jeg gå til sånn annen butikk? d:

Jeg er enig at shoppingmall.no er dårlig, isåfall på klær. Tregner egentlig ikke å ramse opp alt det du har sagt, er faktisk enig i alt det du sa der.. (:
Whore
Sitat
Opprinnelig skrevet av boffemann
COLOR=green]Takk biggrin.gif
Er det sånn at man får kjøpt det på Elkjøp, ellernoe? Eller må jeg gå til sånn annen butikk? d:(:[/color]

Hun sa euronics :b
boffemann
Sitat
Hun sa euronics :b
Åhja.. (I)
Whore
Sitat
Åhja.. (I)

JUHU. MEN MSN. SAVNER DEG ASS <3
boffemann
Sitat
JUHU. MEN MSN. SAVNER DEG ASS <3
Dust, du visste jeg var på.. d:
Whore
Sitat
Dust, du visste jeg var på.. d:

Ikke før jeg skrev "MARRIII" til deg mens du stod som frakoblet :b
Cloeh
Hvorfor hater dere buksa sånn???sad.gif
karsan92
Sitat
Har du sett buksa..?
Ragnhild 1
Sitat
Den ligner litt på en grå peak joggebukse.. Bortsett fra at den er grå og ikke rosa. Så har den ikke sånn greier stikkende ut på siden.. og ikke sånn greie som støtter opp magen? :/ ...

Noen bør be meg om å holde kjeft.. Før jeg sier mer, om den buksen..d:
ikke slemt ment (A)
Grå? ^^

Takk biggrin.gif
Er det sånn at man får kjøpt det på Elkjøp, ellernoe? Eller må jeg gå til sånn annen butikk? d:

Jeg er enig at shoppingmall.no er dårlig, isåfall på klær. Tregner egentlig ikke å ramse opp alt det du har sagt, er faktisk enig i alt det du sa der.. (:

Jeg har en Vidal Sasoon-rettetang, og den er helt OK. Den kostet 500 kr på expert, men altså, hvis den karro anbefaler har en en krøllefunksjon òg, så ville jeg heller ha tatt den. Husk å få en tang med nok styrke/varme, ikke kjøp en med lite, for de funker ikke bra (haha, snakker med erfaring) tongue.gif
karr0o
men min stil: liker tunikaer, store. gensere og lange topper, med knapper og blonder osv. Litt sånn søtt på en måte, sammen med tights, eller strammebukser. eller bare som en liten kjole, men det er mest på stranda og sånn. og den stilen blanda med surfestilen, litt knæsjefarger og sånn. Merker som volcom, dc, volcom, we, roxy osv. Også slittebukser, og litt løsebukser. fornarina, levis, replay. og noen miss sixty. Men jeg handler selvfølgelig på hm endel, og egentlig der jeg finner noe fint. men yndlings butikken min er swag. og kanskje hm, det varierer veldig. Men der jeg handler mest sko er DNA. beste butikken. yndlings skoa mine er vans, og småsko/ballerina sko. men og nike og converse osv. uff det er så mange sko.

hår: håret mitt er langt, og rufsete, pleier å rette deler av det sånn at noe på en måte henger ned mens noe er mer 'oppe'. Har oppklipt hår, og skrålugg som egenlitg ikke er skrå lenger siden den er blitt ganske lang. Men går nesten aldri med luggen ned men nesten alltid med den opp i spenne.

følte bare for å skrive litt ;D
LadyDiablo
Klesstil: Lager min egen stil, men er nok kanskje litt inspirert av punkere og emoer (og hippier?). Da mener jeg KLÆR, ikke furte-klage-stil som ofte forbindes med emo's...tongue.gif Litt forskjellig fra dag til dag. Litt søtt, lyst og blondete, med glatt hår, litt svart og rockete med superbustehår. Liker støvlettene mine ^^ Liiiker også store saggebukser, ogsåå har jeg lyst til å kjøpe en genser-topp-ting som jeg kan bruke uten bukse til, bare den og høye hæler. Men jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i det.

Hår: Farget det mørkemørkelilla et par ganger, men på lørdag blir det muligens svart med noen røde partier her&der =) Lovet meg selv at jeg en eller annen gang skal ha blondt hår igjen, men den tid, den sorg.
Potatohead
Sitat
Smerte i øynene bare ved å se på den
StarCat
Hår:
Casting som nesten har gått ut, og etter vekst x"D (pent hva?) Har stortsett håret løst med sideskill. Noen ganger hestehale :''o

Klær:
Som regel jeans og en eller annen t-skjorde med en morsomt motiv på tongue.gif eller en engel topp. ALLTID hettejakke xD Gjerne den sorte med hvite prikker hvis den er ren 8') wink.gif Funker fett wink.gif
mrs.x
Ikkenoe joggebukse på meg. Olabukse, genser/jakke kan være så mangt. Helst sort, brun, mørk blå eller hvit. Nøytrale farger.. Kanskje en kul t-skjorte.

Håret har jeg helst løst (krøllet, langt og luftig >_>) eller i fletter. biggrin.gif

IKKENO SMINKE, TAKK smile.gif
boffemann
Vi skal ta klassebilde i morgen.. temaet er 50'tallet, noen som har noen idéer på hva jeg kan ha på meg? smile.gif
Whore
Sitat
Vi skal ta klassebilde i morgen.. temaet er 50'tallet, noen som har noen idéer på hva jeg kan ha på meg? smile.gif

En pose?
Hi Star
Hår:

Mørkt blondt, som oftest i hestehale, eller sånn greie hvor noe er i strikk liksom... Det er rett mye, men med en del fall, så når det regner blir det bølgete, og litt krøller...

Stil:

Liker egentlig ikke å gå med joggebukse på skolen, går mest med dongeri og en hettejakke med er topp under.. Har alltid på meg sånne svære "diamant" øredobber:p
StarCat
Sitat

Jeg skal ha på meg hvit kjole med sorte prikker. Og en hvit kneppe-jakke . Med Hvite strømper til xD Og hvitt hårbånd og krøllet hår :S
Whore
Sitat
Opprinnelig skrevet av LadyDiablo
Hår: Farget det mørkemørkelilla et par ganger, men på lørdag blir det muligens svart med noen røde partier her&der =) Lovet meg selv at jeg en eller annen gang skal ha blondt hår igjen, men den tid, den sorg.

Bare sånn btw, hvis du ikke vil virke emo så ikke farg håret svart er du snill. Det virker bare mer sipp-sipp, ikke at det er noe galt i at du farger det svart, men siden det så ut som det var viktig for deg å ikke virke emo.
Hi Star
Hår:

Mørkt blondt, som oftest i hestehale, eller sånn greie hvor noe er i strikk liksom... Det er rett mye, men med en del fall, så når det regner blir det bølgete, og litt krøller...
JEG HARDET IKKE STRAMT I HESTEHALE!

Stil:

Liker egentlig ikke å gå med joggebukse på skolen, går mest med dongeri og en hettejakke med er topp under.. Har alltid på meg sånne svære "diamant" øredobber:p
beautyful
Hår:

Lysebrunt, med rødskjer i. Stort og tykt, fall og litt krøller. Går som oftest med håret løst. Av og til fletter eller luggen bak i en spenne.

Stil:

Jeans eller joggebukse. Mest hettegenser og hettejakke med topp under. Liker også og kle meg i kjoler og skjørt viss sjansen byr seg smile.gif
boffemann
Sitat
En pose?
Nei, jeg er ikke som deg wink.gif
Sitat
Opprinnelig skrevet av StarCat
Jeg skal ha på meg hvit kjole med sorte prikker. Og en hvit kneppe-jakke . Med Hvite strømper til xD Og hvitt hårbånd og krøllet hår :S
Spurte ikke hva du skulle ha på deg -.-

(A)
Hi Star
Interresant... x]
karsan92
Hår: Bloondt! Nesten hvitt tongue.gif Det er oppklipt. Har noen ganger fletter og hestehale. Men som oftest løst. Panneluggen har jeg som oftest satt opp i en spenne eller noe.. Rufsete-

Klær: Går i det jeg føler meg vell i. Her er det absolutt ingen motepress. Vi har heller ikke så mange butikker å velge mellom.. tongue.gif Går ofte med dongeri, jeans, joggebukser. Hette genser, eller jakke med en topp under. tights -med en lang topp/tynn genser.
karlsonhih
Sitat
Opprinnelig skrevet av karsan92
Hår: Bloondt! Nesten hvitt tongue.gif Det er oppklipt. Har noen ganger fletter og hestehale. Men som oftest løst. Panneluggen har jeg som oftest satt opp i en spenne eller noe.. Rufsete-

Klær: Går i det jeg føler meg vell i. Her er det absolutt [b]ingen
motepress. Vi har heller ikke så mange butikker å velge mellom.. tongue.gif Går ofte med dongeri, jeans, joggebukser. Hette genser, eller jakke med en topp under. tights -med en lang topp/tynn genser. [/B]
Er ikke du gutt tongue.gif?
kinehund
Sitat
Er ikke du gutt tongue.gif?
Kari er gutt, ja tongue.gif
karlsonhih
Sitat
Opprinnelig skrevet av kinehund
Kari er gutt, ja tongue.gif
Kan gutter hete Kari Ô.o?
Whore
Sitat
Kan gutter hete Kari Ô.o?

Nei, der er bare du som leker dum. smile.gif
Botoxbotox
Sitat
Opprinnelig skrevet av LadyDiablo
jeg lyst til å kjøpe en genser-topp-ting som jeg kan bruke uten bukse til, bare den og høye hæler. Men jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i det.

Litt vilt gjetting, men noe sånt?

http://www.moodsofnorway.com/?file=ws&mode=item&itemid=4536
Batgirl
Kler meg for det meste i svart, grått og hvitt. Steps'ene er jaffal nesten alltid hvite :b
Også går det i ruter, prikker og striper.. for det meste. Har rutete Vans, men bruker bare de falske, svarte Converse-skoa mine. <3
Ogsåå hårbøyler. Svarte, hvite, tjukke og tynne.. Bruker nesten aldri belte, sagger nesten d: hvis jeg SKAL bruke, så er det det gråsvarte med noe rødt i. Går så og si alltid i hettegenser.
Pleier oftest å gå i jeans, mørkeblå. Stripete skjerf er elsk. : D
Liker godt denne t-skjorta mi: http://bildr.no/view/64815
Stripete, lange hansker (uten sånne fingerdingser nederst på) er elsk. Leggings også, eller hva du vil kalle dem, de derre til å ha på leggene. Noen som veit hvor jeg får kjøpt? :L Plastikk perlekjeder er faktisk greie de også.

Men nå skal jeg slutte å bable om de fantaaaaaastiske klærna mine, stilen min.
boffemann
^ Den nederste har venninna mii ( :
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.