wow! Jul I Borettslaget er jo døøøøødsbra!!!!!!!!!!!!!! de andre dvd'ene... (unnskyld at jeg sier det, for jeg diiiiiggger dem) er CRAP...nå ja..ikke CRAP......i forhold.... fy flate... den MÅ du skaffe deg...... *leeeeeeeeeeeeeer* Robert er så konge! go go go Robert!
HVA MENER DU OM JUL I BORETTSLAGET?
ThaSlimLady
16.12.02 - 17:42
DEn ER DØDSBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jul i borettslaget er sinnsykt kul ja. Synes ruth var veldig morsom og, når hu blei full da selvsagt. Ellers var alt like morsomt som vanlig, narvestad er selvsagt best.
Masse bra bonusgreier og
Hun/han(?) døve i 5 på gaten er jo villt morsom.
Jul i borettslaget må sees faktisk
hahha! jeg veit...det er en MANN ....haha..kult når han synger naadejuuheiejuu... glade jul jo! lol.
Marita Johansen...HAHA!...snål ass.... jeg heter jo Rita Johansen jo...han har hatt Linda Johansen, Marita..snart RITA :-) YAY!!!
KONRAD DASSVASKER er kul...ikzant?
Narvestad er den råeste:D
har sett jul i borettslaget og digger den , men har jeg gått glipp av noe? Hører at dere snakker om ting jeg ikke har sett på videoen !
Foresten så er han døve sinnsyk morsom og hadde fortjent en plass i serien!
infernal
22.12.02 - 22:08
Fy svarte helvete, dette er hundreognitten komma sekstisju ganger verre enn a1-fansen generelt, og det boer si veldig mye..
Har a1-fansen blitt revidert om til Borettslaget-fans? Saaatan.
infernal
21.01.03 - 18:20
Sitat
Opprinnelig skrevet av shelly-baben
Infernal: Det er faktisk et par forskjeller mellom Borettslaget og Boyband fans. Borettslaget råkker lissm mens Boyband er no tragisk møkk!
Jeg tenkte foerst og fremst paa oppfoersel. Antakeligvis har de kjaere boyband-sjelene fra den aerverdige a1-religionen, som tilber ben fire til fem ganger om dagen (jeg overdriver ikke!), blitt konvertert til Borettslaget-fans.
jeg har sett jul i boresttslaget filmen. vel selve episoden med jul i borettslaget var ikke noe særlig.
men blant ekstramaterialet var det mye jeg lo godt av. han hadde noen fine karrikaturer av både pål bang hansen og tore på sporet. dessuten er 5 på gata ganske morsomt...
BORETTSLAGET RULER UNASETT! NO MATTER WHAT!! I LOVE ROBERT! HE'S THA MAAAN! =D =) ;)
oi sann det var voldsomt til entusiasme. synd at han er homofil da.
Ali_lover
14.02.03 - 22:41
Jul i boretslaget var dritbra, men den babyen til lai og Eva var ikke særlig mye pen... hehe
Ali_lover
14.02.03 - 22:48
rettesle: Ali*
ThaSlimLady
08.05.03 - 14:51
Sitat
Opprinnelig skrevet av egernes
Jul i borettslaget er sinnsykt kul ja. Synes ruth var veldig morsom og, når hu blei full da selvsagt. Ellers var alt like morsomt som vanlig, narvestad er selvsagt best.
Masse bra bonusgreier og
Hun/han(?) døve i 5 på gaten er jo villt morsom.
Jul i borettslaget må sees faktisk
hehe, ja jeg vet det ! Narvestad er best.. *lol*
ThaSlimLady
08.05.03 - 14:55
Sitat
Opprinnelig skrevet av infernal
Jeg tenkte foerst og fremst paa oppfoersel. Antakeligvis har de kjaere boyband-sjelene fra den aerverdige a1-religionen, som tilber ben fire til fem ganger om dagen (jeg overdriver ikke!), blitt konvertert til Borettslaget-fans.
Det var jo synd at du fremstiller det på en litt "dum" måte, det er jo MANGE som ser på borettslaget, og hvordan de vil fremstille det er vel det samme, er det ikke? og hva pokker har det med a1 fansa noe å si med borettslaget? Det er jo greit at noen er fjortiser å, men hvorfor ALLTID blande inn a1?
Nassenaff
09.06.03 - 02:59
Sitat
Opprinnelig skrevet av Lady
jeg har sett jul i boresttslaget filmen. vel selve episoden med jul i borettslaget var ikke noe særlig.
men blant ekstramaterialet var det mye jeg lo godt av. han hadde noen fine karrikaturer av både pål bang hansen og tore på sporet. dessuten er 5 på gata ganske morsomt...
Hei hei... helt ening med deg. Jul i borettslaget var en skuffelse. Kanskje forventningene var for høye. Men det ble for lite "nytt" Synd.... men men..
Noe av bonusen bar veldig bra... og det er jo kjekt å ha dvd'en i hylla da :)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.