hei
hvorfor kan ikke vi få flere KULE ting i parken
de som er der allerede er sååå kjeeedeliigeee
så hvorfor ikke få en ny hattekonk til parken?
*Snow*Hanna7*
29.03.07 - 18:12
Sitat
Opprinnelig skrevet av snufse
hei
Det er jo alltdi gøy da de kommer sånne ting, det syns vel alle. Men jeg trur de er mest opptatt med å få parken opp igjen. Og det er vel det alle vill nå, at parken skal fungere ordentlig.
Men det kommer vel noen konker snart.
ja men parken fungerer som den skal på denne datamaskin
det eneste som ikke fungerer her er visdomsberget..;-)
Shitface90
29.03.07 - 21:11
Sitat
ja men parken fungerer som den skal på denne datamaskin
det eneste som ikke fungerer her er visdomsberget..;-)
Excactly. Det er det som ikke funker på de fleste PC-er.
vilde111
29.03.07 - 21:23
Vi har jo veeeldig mange ting fra før, men noen få ting til hadde vært årleit:)
Sitat
Opprinnelig skrevet av vilde111
Vi har jo veeeldig mange ting fra før, men noen få ting til hadde vært årleit:)
Hei!
Det hadde vært veldig fint om vi kunne fått nye hatter, men altså det hadde vært litt lurere og vanke rundt på debattene MED signatur... Det JEG har hørt er at det ikke er sæææærlig loverlig...
mvh.Beauty
Sitat
Opprinnelig skrevet av Beauty
.. men altså det hadde vært litt lurere og vanke rundt på debattene MED signatur... Det JEG har hørt er at det ikke er sæææærlig loverlig...
mvh.Beauty
Det er ingen regler som sier at man MÅ ha signatur?
Hadde vært kult med nye hatter, men de bør vel helst få parken i orden før det kommer noe nytt.
Sitat
hei
D var jo litt dårlig sakt da... d er mye kuuult i hp, men det er ikke så lett å få tak i dem.. og det skal det heller ikke være sier nå jeg=)
Vi fikk da nye hatter i høst?? Ogdetkommer nok flere. Jeg liker mangeavde hattene vi har fra før av jeg, spessielt russ!
Mvh. Turbo Jr//
Det finnes kjempemange hatter i parken, du har kanskje ikke sett alle en gang! (Det tror jeg ikke at jeg har ihvertfall.. xD)
Så jeg tror nok du finner deg noen hatter du liker. Ikke døm hattene etter hvor mye de er verdt - døm etter hvordan de kler deg.
Plutselig finner du en skikkelig stilfull hatt, og da klarer du ikke å kvitte deg med den. (Ikke bokstavelig talt.)
Jeg, for eksempel, falt pladask for en skotte, fordi den matchet min farge.
Men jeg er faktisk litt enig med deg. Det er jo alltid kult med nye hatter, da. Men akkurat nå jobber de for livet med å få parken stabil igjen.
Men hvis du ønsker det veldig fælt, kan du jo sende inn et par hatter selv, så kanskje du får et ønske oppfylt av en av de gode upunkt-feene. xD
Takk=)
LadyDiablo
30.03.07 - 18:29
Sitat
Opprinnelig skrevet av belli
Vi fikk da nye hatter i høst?? Ogdetkommer nok flere. Jeg liker mangeavde hattene vi har fra før av jeg, spessielt russ!
Mvh. Turbo Jr//
Er det sånn at russelue blir solgt hver 17. mai?^^
Plingvild
30.03.07 - 18:34
Jeg syntes det hadde vært bra om parken hadde utvidet seg, altså, at det ble flere rom! Dèt, hadde blit kult og spennende;)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.