Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Få tilbake Radioresepsjonen!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3
krwl
Radioresepsjonen var P3's lyspunkt, det var det eneste programmet som faktisk ga meg et smil om munnen... Hvor er disse tre geniale herremennene nå? Synes det er på tide å få de på lufta igjen!

Noen som istemmer?
bikkje13
de geniale herremennene kommer nå på NRK2 hver torsdag 22.30.

Det vi da får er halvtime TV pr. uke istedenfor 5 timer radio, dessverre...

Du kan jo kose deg med Drillpikene, det er """""""humor"""""""" det:-(
krwl
Ja, huff... også "Torkil og Kent" (eller hva det heter?) da! Blæh.
Ben
Ken eller Torkil... det eneste programmet som er verdt å høre på på P3 før kl 16:00 wink.gif

Jeg vet ikke om det har blitt annonsert, men jeg kan tippe at det er Henrik Thodesen som tar over programlederjobben for Kyrre når han tar hatten sin og går?
Da får vi i så fall annenhver uke med Siri Kristiansen og Henrik Thodesen, det er et ubeskrivelig mareritt...

Jeg har for lengst gitt opp at P3 noen gang skal komme tilbake i den formen det var for bare få år tilbake, nærmere bestemt før Marius Lillelien tok over... At ingen har fått avskjedighet den mannen for lenge siden er et sant mysterium.
krwl
Ken og Torkil.. og kanskje litt El-zzh-e? Synes det er maks dårlig. sad.gif

Hvis Kyrre forlater Petremorgen, hva skal man gjøre da? Da må jeg skru av P3, men det finnes jo ikke noen andre radiokanaler med snev av fornuft..

Men er Lillelien så ille, da? Mener at han støttet Schau og programmene hans ganske inngående?
Tomarius
hei og hopp...

Steinar og Co kommer på NRK1 fra torsdag, ikke nrk2...... smile.gif

når der gjelder resten av p3 orker je gikke klage på alt.. det er mye... Men Ken elr. torkil samt litt else syns jeg et bra, OG Osenbanden er ævli bra... P3morgen med Kyrre... .- krise at kyrre forsvinner.... Men syns faktisk Mina begynner å få baller... fint at den dama eu kan grine noen ganger.. hehe

OG; jeg tror det er shaun som hopper opp fra P3MorgenGRY ved og fjerne GRY, slik at han begynner på jobb en time senere, og tar over etter Kyrre i P3Morgen, det hadde blitt en grei overgang... Henrik er bra i SMÅ doser, men ikke HELE TIDEN!!!!

Største krisa på P3 om dagen er jo DRILLPIKENE;Jeg tipper at P3 har brukt såpass mye penger på å lage en så fancy jingle/kjenning at ledelsen rett og slett bare måtte sette dem på fast for å få valuta for spenna... og, jeg syns også Knudsen og co stinker... sorrrrrrry!

BTW kom på noe, kommer ikke Kalus Sonstad tilbake snart?

tm
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.