Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Oslo Recordings, send Maria i 2008
Debattforum > Generelt > Melodi Grand Prix
fan
Vet at dere samarbeider tett med Maria HS, neste år skriver dere en enda bedre låt og sender henne til MGP biggrin.gif
Jopin
Jepp, en suverent mye bedre låt må dere sende. At sju stykker har skrevet denne middelmådige si'rompa låta er jo helt utrolig. Ikke overraskende at denne Carola-fremførelsen ikke gikk hjem i de tusen hjem. Noen synes DC er pinlig. I vårt selskap syntes vi Carola-fremførelsen med blått flagrende tøystykke og vindmaskin var en pinlig kopi...
Kent Sarpsborg
Ja 110% enig med deg fan:)
Stian F
man kan si hva man vil om låten til Amelia - jeg for min del likte låten mye bedre når jeg så fremførelsen samtidig. Hun er den som så langt er den eneste som har sunget SKIKKELIG BRA og ikke minst RENT av alle artistene som er med i år. Virkelig trøkk i stemmen på den dama altsåsmile.gif Og hun hadde et herlig mystisk deilig utseendet - men låta kunne vært bedre.

Faktisk kan man sammenligne den med Carolas låt i fjor - som også var en låt som ble bedre når man SÅ fremførelsen, og ikke bare hørte låten på CD....
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.