Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: 1 Semi i Alta!
Debattforum > Generelt > Melodi Grand Prix
Kent Sarpsborg
Ja nå er Mgp 2007 i gang (Jippi) smile.gif

Jeg håper virkelig sangene er bra.

Spørsmål til NRK!
Blir kveldens 6 første semi låter å finne her på Mgp siden? eller får vi kun høre de på Radio mellom kl 09.00 til kl 12.00 i dag?

Mvh Kent smile.gif
Someone Else
Jeg har nettopp hørt ferdig de 6 sangene til delfinalen i Alta.
Skulle jeg tippe hvem som går videre så vil jeg tippe at Stian Joneid kommer rett til finalen i Spektrum.

Den andre som går videre er vanskelig å si, alle låtene er bra men Torhild Sivertsen & Infinity har vel et pluss pga navnet sitt?
Bizmilla
Sitat
Opprinnelig skrevet av Someone Else
Jeg har nettopp hørt ferdig de 6 sangene til delfinalen i Alta.
Skulle jeg tippe hvem som går videre så vil jeg tippe at Stian Joneid kommer rett til finalen i Spektrum.

Den andre som går videre er vanskelig å si, alle låtene er bra men Torhild Sivertsen & Infinity har vel et pluss pga navnet sitt?

Har nettopp hørt alle låtene! Goodbye to yesterday er min favoritt! Super låt!!!!!
NRK Underholdning
Sitat
Opprinnelig skrevet av Kent Sarpsborg

Spørsmål til NRK!
Blir kveldens 6 første semi låter å finne her på Mgp siden? eller får vi kun høre de på Radio mellom kl 09.00 til kl 12.00 i dag?
Som du kanskje har sett allerede, er alle Alta-låtene nå lagt ut på MGP-nettsidene. Du finner dem ved å klikke her.

Hilsen
NRK Nettunderholdning
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.