Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Personen under meg
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Upunkt Disputorama
kinehund
Wee,måtte bare lage denne.

PUM kjeder seg.
sotisnuppa
Nei

PUM synes dette forumet er moro
polske_pål
ja

pum er glad
kinehund
ja.

PUM synes vi må lage en quiz debatt og.
sotisnuppa
Nei

PUM har blåsevær
polske_pål
nei

pum tenker
sotisnuppa
Neh

PUM syns ikke vi skal ha alle debattene fra andre forumer hit.
Jordbærhue
Dere blir kasta ut smile.gif
Bubben
Enig.

PUM gleder seg allerede til skoleuken er over og det blir helg igjen.
polske_pål
ja

pum trenger bare musikk debatt
Kellybelly92
PUM synes at dette opplegget er bullshit smile.gif
sotisnuppa
Vi trenger ikke musikkdebatten heller, men vi trenger iallefall ikke de andre

PUM synes det er kommet masse debatter her på kort tid
Kellybelly92
Ja, og det er både wannabe og unødvendig

PUM synes at Kyrre burde drite i å leke overlegen ^^
polske_pål
jeg gjør ikke det?

dette går aldri bra. aldri
sports_idiot
Denne pum debatten var kanskje litt unødvendig.
Kellybelly92
Sitat
Opprinnelig skrevet av sports_idiot
Denne pum debatten var kanskje litt unødvendig.

Han fant det ut nå, haha.
sports_idiot
Du har virkelig god humor.... Hvis du ser så hadde jeg ikke svart på debatten før det.
Whore
Sitat
Opprinnelig skrevet av sports_idiot
Du har virkelig god humor.... Hvis du ser så hadde jeg ikke svart på debatten før det.

Så hvorfor lagede DU 'hva hører du på nå' debatten?
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Whore
Så hvorfor lagede DU 'hva hører du på nå' debatten?
Den var jo ok, da. Men det ble litt mye når det kom to andre som vi har på andre forumet også, da.
Kellybelly92
Sitat
Opprinnelig skrevet av sotisnuppa
Den var jo ok, da. Men det ble litt mye når det kom to andre som vi har på andre forumet også, da.

Dårlig parodi. Dere kan fint bruke de debattene vi har her fra før istedet for å lage nye hele tiden (som er forresten meningsløst og lite kreativt.)
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Kellybelly92
Dårlig parodi. Dere kan fint bruke de debattene vi har her fra før istedet for å lage nye hele tiden (som er forresten meningsløst og lite kreativt.)
Hvis du synes alle debattene er så teite, hvorfor gidder du å være her da?
Kellybelly92
Sitat
Hvis du synes alle debattene er så teite, hvorfor gidder du å være her da?

Jeg skriver bare min mening, og prøve å innse at dette er å henge ut andre, og at man burde godta folk som de er. Jeg har fått inntrykk av at dere er arrogante, overlegne og fordomsfulle. Det er teit.
sotisnuppa
Sitat
Jeg skriver bare min mening, og prøve å innse at dette er å henge ut andre, og at man burde godta folk som de er. Jeg har fått inntrykk av at dere er arrogante, overlegne og fordomsfulle. Det er teit.
Vi godtar andre. Jeg gjør iallefall. Vi er heller ikke arrogante, overlegne eller fordomsfulle. Iallefall ikke som jeg kjenner de andre, og jeg vet selv at jeg ikke er det. Ialleflall ikke som jeg merker selv, men alle har sin mening om personer. Jeg kan mene at en person er dum, men kanskje du mener det motsatte.
Kellybelly92
Sitat
Vi godtar andre. Jeg gjør iallefall. Vi er heller ikke arrogante, overlegne eller fordomsfulle. Iallefall ikke som jeg kjenner de andre, og jeg vet selv at jeg ikke er det. Ialleflall ikke som jeg merker selv, men alle har sin mening om personer. Jeg kan mene at en person er dum, men kanskje du mener det motsatte.

Jeg sier ikke at du gjør det, men jeg synes at det er teit at du blir med de som startet konseptet. Selvfølgelig godtar du sikkert andre, men jeg retter ikke bare til deg. (:
Men jeg synes at det er teit av folk å holde folk utenfor fordi personen synes en annen er dum. Det er bare patetisk.
sotisnuppa
Sitat
Jeg sier ikke at du gjør det, men jeg synes at det er teit at du blir med de som startet konseptet. Selvfølgelig godtar du sikkert andre, men jeg retter ikke bare til deg. (:
Men jeg synes at det er teit av folk å holde folk utenfor fordi personen synes en annen er dum. Det er bare patetisk.
Det ser jo ut som om du sier at jeg gjør det, da. Jeg ble jo med fordi jeg er enig med dem, og synes det så moro ut å være på et nytt forum.
Kellybelly92
Sitat
Det ser jo ut som om du sier at jeg gjør det, da. Jeg ble jo med fordi jeg er enig med dem, og synes det så moro ut å være på et nytt forum.

Ja, men det er noen som synes det er gøy å tro at de er bedre enn alle andre fordi de er såkalt 'veteran'.
the_lize
Sitat
Ja, men det er noen som synes det er gøy å tro at de er bedre enn alle andre fordi de er såkalt 'veteran'.

Jeg synes du virker litt sjølgod selv jeg. Og du er vel kanskje mer veteran enn de fleste andre her.
Kellybelly92
Sitat
Opprinnelig skrevet av the_lize
Jeg synes du virker litt sjølgod selv jeg. Og du er vel kanskje mer veteran enn de fleste andre her.

Jeg går ihvertfall ikke rundt og skryter av det og mener at jeg er bedre enn andre fordi jeg har vært på forum lenge. Det er forskjell.
sotisnuppa
Sitat
Jeg går ihvertfall ikke rundt og skryter av det og mener at jeg er bedre enn andre fordi jeg har vært på forum lenge. Det er forskjell.
Det er ingen som har sagt at de er bedre, fordi de har vært her lenge.
Kellybelly92
Sitat
Det er ingen som har sagt at de er bedre, fordi de har vært her lenge.

Nei, men de synes det og det gir inntrykk.
Pjuskpus
Jammen gud da... Værsåsnill og ta sånn "HEI JEG SKAL KLIKKE MONGO PÅ DEG" et annet sted enn på debatter da..
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Pjuskpus
Jammen gud da... Værsåsnill og ta sånn "HEI JEG SKAL KLIKKE MONGO PÅ DEG" et annet sted enn på debatter da..
Hvem gjør det? Og hvor andre steder skulle man gjort det?
Pjuskpus
Sitat
Hvem gjør det? Og hvor andre steder skulle man gjort det?

Er jo andre metoder å diskutere på enn at man ramser opp masse dritt om folk og bruker det imot dem, er det ikke?
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Pjuskpus
Er jo andre metoder å diskutere på enn at man ramser opp masse dritt om folk og bruker det imot dem, er det ikke?
Jo.
kinehund
Min feil,sorry.
Venner? smile.gif
the_lize
PUM hører på nirvana
Pjuskpus
PUM trenger en psykolog
polske_pål
nei
Whore
Sitat
Opprinnelig skrevet av polske_pål
nei

Hva med å bare begynne å sitere sånn at vi andre ikke tror du prater med deg selv, og tror du er gal.
monique_90
Sitat
Hva med å bare begynne å sitere sånn at vi andre ikke tror du prater med deg selv, og tror du er gal.

Hehe x'P Snakker med seg selv.....
ronnyuss
Sitat
Vi TROR ikke han er gal. Vi VET det biggrin.gif
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.