karinaho
22.11.02 - 13:19
*snufs*
har lyst at Vegard skal fortsette i topp20...
a1_astrid
22.11.02 - 16:44
Samme her!
Han har gjort en bra jobb!!
Men han kan vel ikke være programleder for Topp20 4ever han heller!
Klem fra Astrid =)
~*~mOi~*~
22.11.02 - 19:11
jeg syns at topp20 burde ta en lang pause fra skjermen, på sånn ca 80 år.
Sitat
Opprinnelig skrevet av ~*~mOi~*~
jeg syns at topp20 burde ta en lang pause fra skjermen, på sånn ca 80 år.
Og det sier du som så og si BOR på denne debatten om topp20...
me bur her for å fjerne topp 20. Og for å innvadere topp 20 med høyrbar musikk. Du er registrert du og, du har3 inlegg, du treng ikkje klage på andre brukerar. Me har lov til å ha våre meiningar me og. Topp-20 forumet er NRK's mest aktive, så det er ikkje rart folk ender opp her.
~*~mOi~*~
24.11.02 - 15:57
Sitat
Opprinnelig skrevet av diamond
Jeg er her fordi det er det mest aktive forumet på nrk.. Hadde det vær et annet forum som var mer aktivt hadde jeg vært der.
Selv om jeg er på topp20 forumet betyr ikke det at jeg ser på topp20. Debattene reflekterer ikke alltid det som skjer på skjermen.
Pitchy^Witchy
24.11.02 - 18:31
Sitat
Opprinnelig skrevet av diamond
Vel, siden de ikke har laget et forum som heter "de som ikke liker listepop", så er ikke valget så grenseløst stort. Derfor, et forum har debatter der meningen er at folk skal argumentere for og mot. Vi er mest mot, men det er fullt ut lovlig.
~*~mOi~*~
24.11.02 - 19:22
tror du det går ann å søke om å starte ett : nei til listepop forum?
60sekunder, 60sekunder, 60 sekunder.. faens nrk!
JA!!! jeg er på 12!!!!
Se det på den lyse siden. Kanskje vi nå får en oppfølger til "Straight Physical (Fo' Sho'!)".
KristineWR
08.12.02 - 16:11
Sitat
Opprinnelig skrevet av karinaho
*snufs*
har lyst at Vegard skal fortsette i topp20...
Jeg også.. men når han slutter er Nicholas nødt til å vinne programlederjakten!!! GO NICHOLAS!! Kommer til å savne Vegard når han slutter!!
~*~mOi~*~
08.12.02 - 18:26
Sitat
Opprinnelig skrevet av KristineWR
Jeg også.. men når han slutter er Nicholas nødt til å vinne programlederjakten!!! GO NICHOLAS!! Kommer til å savne Vegard når han slutter!!
Ja, jeg er helt enig.. Topp20 blir bare ikke det samme uten vegard azz.. Forøvrig syns jeg det var litt synd at wolfgang ble stemt ut, han var sånn en perfeekt etterkommer til den perfeeekte vegard-
-|-eksisterer dråperommet fremdeles?-|-
savethewhales
16.12.02 - 16:51
vekk med vegard!
endelig kvitt'n
Infernalsk
18.12.02 - 02:50
Synes at både topp20 og Vegard burde forsvinne bort fra skjermen for godt!
VG-lista hører hjemme i VG og der kan man heldigvis bla over den!
dah
lissom
azz
sååååå sexy
så skru av da
å, vegard
kommer til å savne vegard azz
osv
jævlig masse fjortisser her!!
Pitchy^Witchy
18.12.02 - 19:17
Sitat
-|-eksisterer dråperommet fremdeles?-|-
Jeg har det i baklommen.
~*~mOi~*~
18.12.02 - 23:12
Sitat
Opprinnelig skrevet av Pitchy^Witchy
Jeg har det i baklommen.
Fantastisk, fantastisk. Jeg tror virkelig jeg må ta meg en tur til deg, tror jeg har bruk for det.
EHH... : Var noe av det tilsiktet mitt innlegg, burde du ha vett nok til å skjønne at det bare var kødd. Jeg ser _gjerne_ at vegard forsvinner og ALDRI kommer tilbake.
Pitchy^Witchy
19.12.02 - 19:02
Sitat
EHH... : Var noe av det tilsiktet mitt innlegg, burde du ha vett nok til å skjønne at det bare var kødd. Jeg ser _gjerne_ at vegard forsvinner og ALDRI kommer tilbake.
Jeg skjønte det helt fint, og det var derfor jeg fortalte deg hvor vi har gjort av dråperommet.
~*~mOi~*~
20.12.02 - 16:18
Sitat
Jeg skjønte det helt fint, og det var derfor jeg fortalte deg hvor vi har gjort av dråperommet.
selvfølgelig. Jeg tvilte aldri på din egenskap til å oppfatte ting, Jeg siktet til eeh-
Vgard var flink.. Men var på tide me ny prog.leder.. Jeg følger ik med på prog... Nesten bare kjedelig dritt der for tia.. ysj..
Kesia
boycrash
27.12.02 - 21:44
Sitat
Opprinnelig skrevet av shaka
Vgard var flink.. Men var på tide me ny prog.leder.. Jeg følger ik med på prog... Nesten bare kjedelig dritt der for tia.. ysj..
Kesia
han begyner å få langt hår igjen også.
han burde få beckham sveis.
Pitchy^Witchy
28.12.02 - 19:00
Sitat
Opprinnelig skrevet av shaka
Kesia
Vgard skal være på Topp20 et halvt år til. Det er bare å holde ut, du får nok se ham igjen skjønner du.
~*~mOi~*~
28.12.02 - 20:28
Sitat
Vgard skal være på Topp20 et halvt år til. Det er bare å holde ut, du får nok se ham igjen skjønner du.
hvordan vet du sånne ting..??
Sitat
hvordan vet du sånne ting..??
Ironi?
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.