Trond Sivert
28.12.06 - 14:30
Jeg synes at regulering eller "reggis" som dere så "hipt" kaller det er tøft. Synes du? skriv det her da vell;)
sports_idiot
28.12.06 - 14:34
Okey..?
Trond Sivert
28.12.06 - 14:40
Sitat
Opprinnelig skrevet av sports_idiot
Okey..?
du skulle skrive hva du mente...
sports_idiot
28.12.06 - 14:42
Javel, nei jeg vil ikke ha regulering.
Har hatt..Og jeg er kjempeglad for at den er vekk. :X
boffemann
28.12.06 - 15:10
Jeg har hatt regulering. Og jeg hater regulerings tannleger.. =P Først hadde jeg en dame som sa at jeg måtte ha regulering i 3-4 år.. Så etter 1 år med hu dama byttet jeg tannlegge, og fant ut at jeg var ferdig om 1 mnd..
Æsj ass, de vil bare ha penger ><
Æsj ass, jeg er glad for at jeg bytta, og jeg er glad for at det er over.. (:
ChocoSim
28.12.06 - 15:53
Reggis er jo tøft da, synd det gjør så j**** vondt. Hadde det selv når jeg gikk i 4-5.klasse ellerno.
- Og nå har jeg helt rette tenner!

Anbefales.
sotisnuppa
28.12.06 - 16:09
Tannlegen sier at jeg kanskje må ha det, hvis den ene tanna mi ikke retter seg opp x) Det hadde ikke gått bra, for jeg får beroligende når jeg skal til tannlegen, og hvis jeg skal til tannlegen en gang i måneden.. x)
Har ikke hatt, har ikke, skal ikke ha d:
Sitat
Opprinnelig skrevet av sotisnuppa
Tannlegen sier at jeg kanskje må ha det, hvis den ene tanna mi ikke retter seg opp x) Det hadde ikke gått bra, for jeg får beroligende når jeg skal til tannlegen, og hvis jeg skal til tannlegen en gang i måneden.. x)
Jeg må ha :'(
sotisnuppa
28.12.06 - 17:06
Sitat
Opprinnelig skrevet av Moi moi
Jeg må ha :'(
Uff..
Jeg har en tann som begynte å vokse over melketanna, derfor må jeg kanskje ha det x) Har ikke mista alle melketenna engang xD
Jeg har hatt. Husker ikke hvor lenge, men det var verdt det.. Bare synd jeg måtte trekke 3 tenner bare for å få regulering. -.-
Sitat
Opprinnelig skrevet av sj92
Jeg har hatt. Husker ikke hvor lenge, men det var verdt det.. Bare synd jeg måtte trekke 3 tenner bare for å få regulering. -.-
Tannlegene sa deregner med jeg må ha i 2 år..

Jeg vil ikke ha tannregulering! det som er verst , er at alle inkludert meg syns det er stygt å da kommer jeg til å bli kjempesygg liksom, kan ikke smile med tennene uten å være flau da.. =(
boffemann
28.12.06 - 17:53
Sitat
Huff jeg måtte trekke 6 tenner tilsamme :S 2 melketenner og 4 ..sånne 'voksen-tenner' (
) det gjør så himmla vondt med den bedøvelsen, spess i ganen. .au ><
*Sweet Heart*
28.12.06 - 18:06
De fleste liker ikke reguleringen sin, men de blir som regel veldig fornøyd med resultatet etterpå!
Jeg slipper regulering fordi jeg har ganske rette tenner, men jeg ville jo hatt regulering hvis tenna var skeive
Trond Sivert
28.12.06 - 18:07
Du har helt rett sweet heart:)
Man får fine tenner til slutt!
karsan92
28.12.06 - 18:36
Jeg ar hatt regulering i 6-7 klasse.
Måtte trekke 2 tenner.
Jordbærhue
28.12.06 - 19:25
Reggis er stygt. Glad jeg slipper.
monique_90
28.12.06 - 19:39
Synes ikke at regulering er pent, men jeg bare elsker resultatet av den;) Selv har jeg aldri hatt en....
Faren min fortalte om kameraten sin, som hadde en kjæreste da han var ungdom.
Begge hadde regulering, og en gang når de kysset så hekta reguleringene seg fast i hverandre.
Så noen måtte kjøre dem til tannlegen etterpå.. ^^
hadde i akkurat 8 måneder

dumme greiene, dyrt er det også
Sitat
Opprinnelig skrevet av lady-12
Faren min fortalte om kameraten sin, som hadde en kjæreste da han var ungdom.
Begge hadde regulering, og en gang når de kysset så hekta reguleringene seg fast i hverandre.
Så noen måtte kjøre dem til tannlegen etterpå.. ^^ Sånne historier kommer pappa alltid med til søsteren min som har regulering. .
Ragnhild 1
28.12.06 - 22:29
Regulering er STYGT, og det gjør VONDT. Say no more.
Jordbærhue
28.12.06 - 22:35
Sitat
Opprinnelig skrevet av mrs.x
Man får fine tenner til slutt!
Joa, men det er stygt.
boffemann
28.12.06 - 22:43
Sitat
Opprinnelig skrevet av Ragnhild 1
Regulering er STYGT, og det gjør VONDT. Say no more.
det er helt forferdelig å ha det på klassebilder..O_o lukka munnen jeg..
Huff, ser sikkelig sur ut på det ene klassebilde .. -.-
Før syns jeg regulering var kult og ville ha det. Men nå håper jeg at jeg alri får det.
Sitat
Opprinnelig skrevet av boffemann
Huff jeg måtte trekke 6 tenner tilsamme :S 2 melketenner og 4 ..sånne 'voksen-tenner' (
) det gjør så himmla vondt med den bedøvelsen, spess i ganen. .au ><
Jeg måtte egentlig skjære ut den ene tanna, den var så sinnsykt liten. Heldigvis slapp jeg, men det gjorde vondt:eek: . Han tannlegen stakk 3 bedøvelser før han sto å dro.. Følte at alt skulle dette ut jo. :b
Sitat
Opprinnelig skrevet av Jordbærhue
Joa, men det er stygt.
Det er noen som får sånne hvite klosser for ekstra penger, men det hjelper jo ikke akkurat så veldig, synes jeg.
Vann0man3
29.12.06 - 16:47
Var en stund jeg ikke trengte det. Men nå sier tannlegen min at jeg KANSKJE trenger,fordi det er 1 tann som vokser opp skjeivt tror hu. ;
baijs
Jordbærhue
29.12.06 - 17:30
Sitat
Det er noen som får sånne hvite klosser for ekstra penger, men det hjelper jo ikke akkurat så veldig, synes jeg.
Jeg hadde bare betalt for usynelig.
sports_idiot
29.12.06 - 17:32
Sitat
Synes de vanelige er finere egentlig, men ikke akkurat direkte pent..
mateama.tik
29.12.06 - 17:46
regulering=æsj!
for 5 dager siden røyk en strikk!
og den skjærer opp munnen min!
auau
Sitat
De hviteklossene eller de gjennomsiktige, er mye dårligere enn de vanlige, og tar mye lenger tid og gir seint resultat
Sitat
Opprinnelig skrevet av karr0o
De hviteklossene eller de gjennomsiktige, er mye dårligere enn de vanlige, og tar mye lenger tid og gir seint resultat
Huffda? Da er det bare sløs uansett. Jaja, noen gjør alt for skjønnheten (selv om det nesten blir omvendt).
Går det ann og få tannregulering bak tennene liksom? Sånn at det ikke vises? Har hørt om noen som har hatt det, jeg viste ikke at den personen hadde tannregulering engang..
Sitat
Går det ann og få tannregulering bak tennene liksom? Sånn at det ikke vises? Har hørt om noen som har hatt det, jeg viste ikke at den personen hadde tannregulering engang..
Jepp, mange som starter med det, men får foran etterhvert.
Det har jeg aldri hørt om. :b Klosser bak tennane? Er ikke det veldig i veien for tunga?
Sitat
Det har jeg aldri hørt om. :b Klosser bak tennane? Er ikke det veldig i veien for tunga?
Det gjorde hvis utrolig vondt for søsteren min i starten. Vi hadde supper og grøt til middag i et par uker. >_<
Sitat
Det gjorde hvis utrolig vondt for søsteren min i starten. Vi hadde supper og grøt til middag i et par uker. >_<
Jeg elsker tannleger.=D Men håper jeg får tannregulering etter jeg har begynt i 8 kl,,
sotisnuppa
29.12.06 - 20:21
Sitat
Jeg elsker tannleger.=D Men håper jeg får tannregulering etter jeg har begynt i 8 kl,,
Seriøst? Elsker tannleger? xD
boffemann
29.12.06 - 20:24
Tannleger lurer deg for å få mere penger
Sitat
Seriøst? Elsker tannleger? xD
Mhm.. Sitte der å vente på og komme inn..osv.. alt er så koselig!!

Men ekkelt når tannlegen tar i munnen min uten hansker, sånn som skjedde sist..+o(
sotisnuppa
29.12.06 - 20:29
Sitat
Mhm.. Sitte der å vente på og komme inn..osv.. alt er så koselig!!
Men ekkelt når tannlegen tar i munnen min uten hansker, sånn som skjedde sist..+o(
Sjuking. Jeg synes det er helt.. grusomt x) Sitte i venterommet en time, vite at jeg skal det jeg hater mest. Sette meg i stolen, bli spurt om jeg er okei. Legge meg ned, og få sprøyte i munnen, så det føles som om jeg får krampe i tannkjøttet. Se at de finner frem borret. "Nå kan du skylle" sier de, og jeg skyller, og ser det er blod i spyttet mitt. "Ferdig? Ok, legg deg tilbake. En tann igjen" Gå ut derifra, og se ut som søstra til dracula, blodig i munnen og sløv i øya. Gosj xD
boffemann
29.12.06 - 20:31
Sitat
Sjuking. Jeg synes det er helt.. grusomt x) Sitte i venterommet en time, vite at jeg skal det jeg hater mest. Sette meg i stolen, bli spurt om jeg er okei. Legge meg ned, og få sprøyte i munnen, så det føles som om jeg får krampe i tannkjøttet. Se at de finner frem borret. "Nå kan du skylle" sier de, og jeg skyller, og ser det er blod i spyttet mitt. "Ferdig? Ok, legg deg tilbake. En tann igjen" Gå ut derifra, og se ut som søstra til dracula, blodig i munnen og sløv i øya. Gosj xD
Syk humor.
Jeg hater at tannlegen snakker til deg mens de ahr 2 hender i kjeften på deg.. så når du prøver å svare så.. sier de "Gap litt høyere".. ><
Jeg skal få regulering i januar/februar :eek:
Heldigvis skal den tannlegen jeg pleide å gå hos pensjonere seg, for han er skikkelig slem og sur... Han drar i munnen min så jeg begynner å blø :sur:
ronnyuss
30.12.06 - 12:08
Sitat
Opprinnelig skrevet av Bubben
Heldigvis skal den tannlegen jeg pleide å gå hos pensjonere seg, for han er skikkelig slem og sur... Han drar i munnen min så jeg begynner å blø :sur:
MOnster-tannlegexP
sotisnuppa
30.12.06 - 13:47
Sitat
Opprinnelig skrevet av Bubben
Det var en sånn gammel, dum tannlege som jobba der før som gjorde så jeg fikk tannlegeskrekk x)
Articuno
30.12.06 - 16:14
Mange av vennene mine har regulering, det er helt greit på dem, men jeg kunne ALDRI Hatt det på selv
Tannlegen min mista en sånn liten kloss ned i munnen min, så prøvde han og plukke den opp, men fikk det ikke til, og så svelga jeg den. Ekkelt, også begynte jeg og hoste, så han måtte slippe munnen min, jeg skal ta min av den 29.1-07, tror jeg:D
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.