Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Gutter kom hit og svar x]
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Upunkt Gøy
Vann0man3
Altså. Hmm hvordan skal jeg begynne?

hmm jo hvis du hadde hatt kjærste hva hadde du ønska deg i julegave av henne da?

har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til typen: trenger hjelp!!tongue.gif

hva liker gutter på 14år?
Moi moi
Sitat
Opprinnelig skrevet av Vann0man<3
Altså. Hmm hvordan skal jeg begynne?

hmm jo hvis du hadde hatt kjærste hva hadde du ønska deg i julegave av henne da?

har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til typen: trenger hjelp!!tongue.gif

hva liker gutter på 14år?
Godteri? hÅRGELE?
karr0o
Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor mye vil du ca. bruke?
Vann0man3
Sitat
Opprinnelig skrevet av karr0o
Hvor lenge har dere vært sammen, og hvor mye vil du ca. bruke?

Vært sammen i 3 uker på lørdag;) kanskje litt tidlig? xD

og vet faktisk ikke hvor mye jeg vil bruke:p

mn tenkte gutta bare kunne komme med no de hadde blitt glad for og feks ha fått fra kjærsten sin:D
karr0o
Sitat
Vært sammen i 3 uker på lørdag;) kanskje litt tidlig? xD

og vet faktisk ikke hvor mye jeg vil bruke: p

mn tenkte gutta bare kunne komme med no de hadde blitt glad for og feks ha fått fra kjærsten sin:D
HEhe, nei dere har ikke vært sammen så lenge nei tongue.gif Men hva med en dvd, og masse julegodteri. så kan dere se filmen sammen smile.gif
makrell
Likte forslaget Karr0o hadde. Jeg ville blitt veldig glad for dvd og gåttari. =D
Vann0man3
Ok;)

hah jeg og en veninne drev og prata om hva som kunne vært den perfekte julegave for han. Og hu kom med et forslag som kunne vært kult:p

boxer der det sto sexy på rompa xD
polske_pål
kommer jo veldig an på hvor mye du er villig til å betale. hva er interessene hans?
Vann0man3
Sitat
Opprinnelig skrevet av polske_pål
kommer jo veldig an på hvor mye du er villig til å betale. hva er interessene hans?

Dette blir ikke lett..
Vet allerede at han liker fotball

ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Hmm hva er dine interesser?tongue.gif bortsett fra fotball 8)
¥- ã- $- ï- ñ- <33 - says:
deg
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Hah:P(K) mer? må vite
deg
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Er dt bare meg og fotball?
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Uff dette blir ikke lett.. =|

hmm jah meg og fotball =/
karr0o
Sitat
Ok;)

hah jeg og en veninne drev og prata om hva som kunne vært den perfekte julegave for han. Og hu kom med et forslag som kunne vært kult:p

boxer der det sto sexy på rompa xD
Selvfølgelig kan du kjøpe noe bokser opplegg, men det ville jeg ikke anbefale. Det er stress:P str. og sånn, og hva han liker, og hvor den er kjøpt og sånn. Men er litt morsomt vist du skriver navnet ditt over hele rompa på den eller noe da. Stryker på merker og masse surr. Men siden det er den første julegaven til hverandre er det lurest å være litt "safe", vist du skjønner =)
polske_pål
Sitat
Dette blir ikke lett..
Vet allerede at han liker fotball

ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Hmm hva er dine interesser?tongue.gif bortsett fra fotball 8)
deg
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Hah:P(K) mer? må vite
deg
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Er dt bare meg og fotball?
ÐÊßß΀ •°o.O - says:
Uff dette blir ikke lett.. =|

hmm jah meg og fotball =/

gi han noe fotballting. du kan gi han en bilett til godset kamp? smile.gif
Vann0man3
Sitat
gi han noe fotballting. du kan gi han en bilett til godset kamp? smile.gif

Øhh godset? trokke han liker dem:p

han liker barcelona elr no sånnt x]
karr0o
Ide igjen! dressmann selger sånne ensfarga boksere ganske billig. kjøp en sånn og kjøp papir (fek. expert) der du kan skrive ut og stryke på klær. Det koster ikke mye, og det er masse ark, så du kan lage masse til deg selv også. så kan du finne bilder og skrive ut på det papiret, fek. barcelnoa, fotballer, logoer?, (degselv?tongue.gif), masse du kan gjøre. Så kan du jo også legge med en dvd og godteri, blir ca. 200 kr smile.gif (kommer an på dvden selvfølgelig..)
Vann0man3
Sitat
Ide igjen! dressmann selger sånne ensfarga boksere ganske billig. kjøp en sånn og kjøp papir (fek. expert) der du kan skrive ut og stryke på klær. Det koster ikke mye, og det er masse ark, så du kan lage masse til deg selv også. så kan du finne bilder og skrive ut på det papiret, fek. barcelnoa, fotballer, logoer?, (degselv?tongue.gif), masse du kan gjøre. Så kan du jo også legge med en dvd og godteri, blir ca. 200 kr smile.gif (kommer an på dvden selvfølgelig..)

Dritfett:D
polske_pål
Sitat

Ah, daså.
det er strømsgodset fra drammen, altså.
Vann0man3
Sitat
Ide igjen! dressmann selger sånne ensfarga boksere ganske billig. kjøp en sånn og kjøp papir (fek. expert) der du kan skrive ut og stryke på klær. Det koster ikke mye, og det er masse ark, så du kan lage masse til deg selv også. så kan du finne bilder og skrive ut på det papiret, fek. barcelnoa, fotballer, logoer?, (degselv?:-p), masse du kan gjøre. Så kan du jo også legge med en dvd og godteri, blir ca. 200 kr :-) (kommer an på dvden selvfølgelig..)

Likte ideen din veldig godt!biggrin.gif

tror jeg skal gå for den:)
polske_pål
Lykke til vann0man! smile.gif
Vann0man3
Finner bare vanlig fotopapir jeg:(
karlsonhih
Sitat
Ah, daså.
det er strømsgodset fra drammen, altså.

GODSEEEEEEEEEEEEEEEEEET<3333
LadyDiablo
Sitat

FC Barcelona?biggrin.gif
karlsonhih
Sitat
Opprinnelig skrevet av LadyDiablo
FC Barcelona?biggrin.gif

WAHA, jeg har sånn trenings t-skjorte biggrin.gif
LadyDiablo
Sitat
Opprinnelig skrevet av karlsonhih
WAHA, jeg har sånn trenings t-skjorte biggrin.gif

Barcaaaaaaa<3<3<3 Bryr meg ikke så mye om fotball, men ELSKER byen =P
karlsonhih
Sitat
Barcaaaaaaa<3<3<3 Bryr meg ikke så mye om fotball, men ELSKER byen =P
Jeg har SÅ lyst til å dra til Barcelona.. Æsj, mamma vil bare til Tyrkia ogsånn.. Ville heller droppa en tyrkia tur og heller dratt til Hollywood ass biggrin.gif
LadyDiablo
Sitat
Jeg har SÅ lyst til å dra til Barcelona.. Æsj, mamma vil bare til Tyrkia ogsånn.. Ville heller droppa en tyrkia tur og heller dratt til Hollywood ass biggrin.gif

Barcelona er dritgøy :'D Ikke bare blir man sjekka opp annethvert minutt ("Excuse me, but will you marry me?"), men det er sånne teite, morsomme selgere som kommer og klemmer deg og "hello my friend, special price for you blablablablah" biggrin.gif Var Häagen Dazs(sånn man skriver det?:S)-isbar like ved hotellet (hvis man kan kalle det det xD) der vi bodde. Verdens beste is! Også er det sånne morroe ting på gatene, ble kjent med en dritkul spray-maling-fyr som lagde dritfine naturbilder, fantasibilder, verdensrombilder +++ med bare spray og kanskje en mynt eller to (la dem på bildet og sprayet rundt for å lage f.eks. en måne) =D Aah, det var så gøøøy!
karlsonhih
Sitat
Barcelona er dritgøy :'D Ikke bare blir man sjekka opp annethvert minutt ("Excuse me, but will you marry me?"), men det er sånne teite, morsomme selgere som kommer og klemmer deg og "hello my friend, special price for you blablablablah" biggrin.gif Var Häagen Dazs(sånn man skriver det?:S)-isbar like ved hotellet (hvis man kan kalle det det xD) der vi bodde. Verdens beste is! Også er det sånne morroe ting på gatene, ble kjent med en dritkul spray-maling-fyr som lagde dritfine naturbilder, fantasibilder, verdensrombilder +++ med bare spray og kanskje en mynt eller to (la dem på bildet og sprayet rundt for å lage f.eks. en måne) =D Aah, det var så gøøøy!
Seriøøst! Ååh, moro! Får bare mer og mer lyst til å dra dit vett!

Når jeg var på Kreta ble jeg sjekket opp hele tiden. Og sånn selgere bare: "Hello beautiful. Marry me and get a free t-skirt" xD Såå gøy!
LadyDiablo
Sitat
Seriøøst! Ååh, moro! Får bare mer og mer lyst til å dra dit vett!

Når jeg var på Kreta ble jeg sjekket opp hele tiden. Og sånn selgere bare: "Hello beautiful. Marry me and get a free t-skirt" xD Såå gøy!

Hahahhaaa xD Blei ikke lova noe bryllupsgave, jeg :'( tongue.gif
karlsonhih
Sitat
Hahahhaaa xD Blei ikke lova noe bryllupsgave, jeg :'( tongue.gif

Dakaaj liten sad.giftongue.gif
LadyDiablo
Sitat
Dakaaj liten : (: p

sad.gifsad.gifsad.gif
karr0o
''do jifte minn sønn, han bare 24 år:D:D''
karlsonhih
Sitat

HAAHAH biggrin.gif
LadyDiablo
Sitat

xD Gøy <3<3<3<3
karr0o
same procedure every year wink.gif Nei, har faktisk aldri blitt ''sjekka opp'' av disse der folka. Der vi har dratt på ferie er det ikke sånne folk (- noen ganger da men). Det nærmeste jeg har komt er vel i santorini, han het Garagas og var en 45 år gammel fruktselger på stranden smile.gif
Den der do jifte minn sønn, er fra søskenbarnet mitt. Hun har fått seg en ny "venn" på hallingmarken. hihi
- Haihai!! do der!!
- meg?
- Ja do!! hva hete?
- gjertrud
- gjerarud? hva fan det slags navn?
- et norsk navn..
så går vi. og senere spørte han hun om un vil gifte seg med sønnen. og hvert år kjenner han henne igjen:D
LadyDiablo
HAHAHAHA... Sykt biggrin.gif
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.