Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Radioresepsjonen - nok en krise for P3
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3
Ben
Jaja, så skal det siste programmet som er verdt å høre på mellom 7 og 16 gå av med døden...
Det måtte jo skje før eller siden, men 1½ år (hvis jeg ikke tar feil?) var vel i korteste laget sad.gif
Nå kan det faktisk ikke bli verre, det her er i mine øyne den siste katastrofe for P3, for RR er det siste programmet som holder såpass høy kvalitet at det kan kalles en krise å miste det.
Det er et par andre programmer, som Osenbanden og Musikkmisjonen som er ok, men ingen av dem lever opp til standarden til programmer som Irma 1000, XL, Knut i bygget, Kaliber, Holger Nielsen, Karate, NIK, Are & Odin, RR med fler...

Selv i de største kriser, når håpet og troen på kanalen har vært tynnest, har de alltid hatt minst ett program som rettferdigjør at jeg skrur over på P3 minst èn gang daglig, men den tiden er dessverre slutt etter nyttår...

Stikk fingeren i jorda og få Kristopher Schau eller liknende tilbake på eteren!!! Det må da gå an å la seg gjøre nå som Johnny tar hatten sin og går?

PS! Jeg vet ikke grunnen til at RR gir seg, men med tanke på at de sa at vi får "følge med utover", så frykter jeg at de skal lage TV, noe jeg tror er en stor tabbe...
De er store komikere, men jeg tror nok de gjør seg best på radio (som så mange andre radio-kjendiser som har prøvd seg på TV og feilet).
Tomarius
Ja, hørte det der!!

VI KREVER ET SVAR!!!!!!!

Hva **** er det som skjer - dagen blir et helvete uten Resepsjonistene!

Vi har blitt sååååå gla i dere =)

MENNN:: Vær så snill, ikke sett på Drillpikene, uansett hvor hard jeg prøver, klarer jeg ikke å like det greine der... sorry girls...

TM
Jari Kurri
Ikke nok med at RR tas av lufta men det erstattes av NOK et kjerringprogram. Har damene tatt over P3 fullstendig mellom 7-16? De dominerer for det meste P3 morgen, også er det Mina (harryb'tch nr 1), Show show, samme konsept med skravlekjerring og mannlig kompanjong som synes hun er driiiitkul. Drillpikene var ikke no morsomt forrige gang det gikk og Kompani Knudsen er jo egentlig bare Marte om igjen, totalt intetsigende og platt. Hater å si det men med Irma 1000 som unntak så er det kara som har stått for det beste på P3, så VÆR SÅ SNILL og få noen flere karer inn i P3 igjen.
Tim Pop
Radioresepsjonen ble ikke "tatt av" lufta, de fikk tilbud om å lage tv. Dette er menn med mange ideer og de kan brukes til mange ting (og liker å ha det sånn). Jeg syns det er bedre at de forsvinner "på topp" enn å måtte gå fordi nok er nok..
Tronsmo
Enig i at det er kjipt at Resepsjonen er ferdig på P3. De var konger! Men jeg har litt troa på tv-greiene deres også. Hvis det er noen som klarer den overgangen så er det dem.

MEN: Jeg synes det er et stort lyspunkt at Ken eller Torkil nå sender hver dag. Digger spaltene deres (Et enklere NRK, Utfordringen) og synes Else (eks ShowShow) funker jævlig bra med gutta. Tror det her kan være et show for framtida.
Ben
Jepp, henger meg på den. Ken eller Torkil er fine greier, og Else er jo faktisk ganske morsom (vet hun har fått en del kritikk her på forumet). De er det beste (og kanskje eneste?) lyspunktet på dagtids-P3.

P3morgen blir bare verre og verre... Siri Kristiansen og Henrik Thodesen er en katastrofe (nesten) på linje med Mina. Hvor finner P3 disse grautskallene? De kommer vel begge nærmest rett fra Westerdals (en kompis av meg gikk der sammen med dem). De er totalt umorsomme, og det er en oppfatning alle jeg har kommet i snakk med angående radio sagt seg enig i.
(Ikke det at jeg har for vane å diskutere radio, men hender jo man begynner å snakke om Radioresepsjonen og slikt smile.gif)
Hvor ble det av Christine? Har Siri blitt ny programleder istedenfor henne?
Jeg har begynt å ta med meg mp3-spilleren min på jobben og hører gamle radioklassikere i opptak istedenfor.
På den annen side vil jeg rose stadig like morsomme Kyrre, og den aller siste greinen på stammen i P3morgen, Jørgen. Han virker som en bra kar. Naturlig morsom, ikke tilgjort som visse andre jeg har nevnt...

Har forresten Mina (endelig) blitt tatt av lufta til fordel for... Hmm, Jonas, var det det han het?
Virker også som et skritt i riktig retning, men kunne kanskje valgt et litt mer originalt navn for programmet sitt?
Borud
Sitat
[i]
Jeg har begynt å ta med meg mp3-spilleren min på jobben og hører gamle radioklassikere i opptak istedenfor.
[/B]

Hadde du giddi å lagt ut disse på PirateBay eller noe? Jeg er del en del av den yngre garde som faktisk hørte på Karate hver dag jeg kom hjem fra 3. klasse på barneskolen, altså lenge før Podcast var noe man hadde. Jeg (og sikkert mange med meg) har derfor ikke hørt igjen de gamle klassikerne på lange tider. Det hadde vært utrolig digg om du la ut f. eks. Karate eller bare en liten godbit som kan holde meg gående.

Ellers er jeg enig i den kritikken som har kommet i det siste. NIK, Karate, RR og XL var bautaer innen radio. Synd og skam at ikke arkivene har blitt offentliggjort samt at noen ikke gikk frivillig. I min mening er det kun to og ett halvt lyspunkt om dagen. Nemlig FK Fotball, Ken eller Torkil og hver gang Kyrre åpner kjeften på P3 Morgen. Ken eller Torkil er det beste just nu.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.