Det måtte jo skje før eller siden, men 1½ år (hvis jeg ikke tar feil?) var vel i korteste laget
Nå kan det faktisk ikke bli verre, det her er i mine øyne den siste katastrofe for P3, for RR er det siste programmet som holder såpass høy kvalitet at det kan kalles en krise å miste det.
Det er et par andre programmer, som Osenbanden og Musikkmisjonen som er ok, men ingen av dem lever opp til standarden til programmer som Irma 1000, XL, Knut i bygget, Kaliber, Holger Nielsen, Karate, NIK, Are & Odin, RR med fler...
Selv i de største kriser, når håpet og troen på kanalen har vært tynnest, har de alltid hatt minst ett program som rettferdigjør at jeg skrur over på P3 minst èn gang daglig, men den tiden er dessverre slutt etter nyttår...
Stikk fingeren i jorda og få Kristopher Schau eller liknende tilbake på eteren!!! Det må da gå an å la seg gjøre nå som Johnny tar hatten sin og går?
PS! Jeg vet ikke grunnen til at RR gir seg, men med tanke på at de sa at vi får "følge med utover", så frykter jeg at de skal lage TV, noe jeg tror er en stor tabbe...
De er store komikere, men jeg tror nok de gjør seg best på radio (som så mange andre radio-kjendiser som har prøvd seg på TV og feilet).