Ja nå er det jo masse positivt å si om Norsk fotball for tiden, men noen ting kunne jo bli enda bedre.
Stadion standarden blir jo bedre nesten alle steder som feks: Brann bygger ut Brann stadion og at Vålerenga har planer om å bygge ny stadion mest sansylig på Valle Hovin.
Rosenborg har jo Lerkendal som hjemmebane å den er jo nokså ny utbygget, men i min mening ikke helt perfekt ennå.
Rosenborg bør bygge igjen alle hjørner slik at de kan få en kapasitet på nærmere 30.000 sitteplasser, det er jo fulle hus i være eneste Tippeliga kamp i trondheim, så de trenger å bygge enda større for at alle kan få mulighet til å se på kamp.
De bør også bygge tak over Lerkendal slik at de har flott gressmatte hele året, å det er bare tull at gresset ikke får nok luft osv, bare se på Amsterdam Arena eller FC Schalce sin hjemmebane, de har tak og gress å gresset er fantastisk året rundt.
De bør også skifte ut de røde sitteplassene på Addidas tribunen til svart eller hvit, man skulle jo tro det var hjemmebanen til feks Brann eller Liverpool.
Norges fotballforbund har jo satt strenge regler for alle klubber som er enten i Tippeligaen eller i Addeco Ligaen skal ha så som så mange sitteplasser å service osv, det syntes jeg er bra å det vil bare gagne klubbene selv i fremtiden.
Men hva med Ullevaal? vår kjære national stadion med fattige 25.000 sitteplasser, de hadde jo så store flotte planer om å utvide til 30-35.000 sitteplasser og tak over stadion, hvor blir det av det da? syntes de gir regler til andre men ikke til seg selv.
Skjerpings til Norges Fotballforbund, bygg ut vi trenger et større nationalt stadion.
Ellers så skal disse klubber bygge ut eller nytt eller har planer om ny stadion:
Haugesund Flotmyr stadion med tak osv
Ham Kam de har pratet om det lenge men hvor blir det av spør jeg.
Sandefjord
Fredrikstad
Mandalskameratene
Start
Bryne
Odd Grenland
Moss
Sparta Sarpsborg
Tromsø men tror neppe på at ting skjer der
Stabæk Fornebu Arena eller Blue Dream Arena
Strømsgodset
Løv Ham
Sogndal
osv.
Men hvis noen av dere andre vet litt mere om Norsk fotball å utbygging av stadioner så please skriv her:)

Heia Norge:)