Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Vennskap med dyr!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Kompis
Tikko
Hei!

Jeg bare lurer på om hvordan kjærlighet til dyr dere har.

gjærne skriv en fortelling el. men bare få med hvordan kjærlighet du har til dyr smile.gif

Kom på denne debatten etter jeg så en som ikke hadde kjærlighet til dyret sitt i dag.

Så bare å skrive smile.gif
sotisnuppa
Jeg har et kjæresteforhold med Blesern.. d: Neida, men jeg elsker han over alle andre hester, han er best biggrin.gif Samme hva han gjør, jeg gjør det meste for at han skal synes det samme om meg også. Det er jo ikke lett, men jeg prøver fordet. Jeg vil at han skal stole på meg, som jeg stoler på han. Dyr er mye lettere og bli venner med enn mennesker, for man risikerer ikke at det man forteller et dyr kommer videre. Det er jo ikke alle mennesker som sier ting videre, men hester kan ikke. De bruker kroppspråket sitt til og fortelle alt, og det forteller nok. Iallefall for meg. Hvor koselig er det ikke og komme, og se en hest komme mot deg, kneggende?
Tikko
Hester er så koselige dyr ^^ Det er et av de syrene man må stole fult og helt på hverandre. Red en stund jeg å.. ble veldig knyttet til hesten. Husker første gang vi skulle hoppe.. jeg prata med han før vi galoperte mot hinderet.. det var verdens mest deilige følelse og stule fult og helt på hesten i det vi hoppet over hinderet.. Den natten sov jeg i stallen med hesten min^^
Men med hester er det veldig viktig at man forstår hverandre og stoler helt og fullt på hverandre.

Når hesten kommer kneggendes mot deg, er det selfølgelig den beste følelsen ever!! De er så storsjarmører hele gjengen tongue.gif

smile.gif
sports_idiot
Kul debatt Tikko! =D

Jeg har et veldig godt vennskap til hunden min. Hehe leiker en del og sånn. Hehe, har også en katt, den klorer noen ganger, men god venn også den. smile.gif
Tikko
Hunden din er kjempe søøøt!! tongue.gif)

Katter klorer for gøy, litt gøy å komme med mange kloremerker:p ser ut som den har angrepet deg eller no tongue.gif
Sherilyn
Jeg er veldig god venn med hunden min. smile.gif Han er min aller bestevenn. Når jeg er trist kommer han bort til meg og trøster meg. Vi leker veldig mye sammen. Vi gjør det mest når vi begge kjeder oss.tongue.gif Jeg vil aldri ha en annen hund enn ham <3 Uten han, er jeg ingenting. Han kommer alltid til meg når jeg kommer hjem. Den første som møter meg.

Aldri i verden skal jeg forlate ham eller miste ham<3
lady-12
Har en hund som heter Tanya <3
Stoort bilde av henne
Hun er blanding av bordercollie og shetland sheepdog. =)
Elsker lange turer, agility og masse kos seff!
karr0o
Jeg har vennskap med katten min =D
Han går på tru sammen med meg, også hører han på hva jeg sier, og skjønner at ikke kan være med og at han må bli og sånn. Jeg og pappa hadde han faktisk med oss på fjelltur tongue.gif men han er kjempe snill. Også har jeg lært han triks. Vi har et lekeslott borti gata og der kan han klatre opp stigen og skli ned sklia, hoppe på dumpa og balansere på den fram og tilbake, og stå på to føtter i midten vist han holder i meg biggrin.gif
Articuno
Jeg er venn med mine hunder! De er utrolig søte da:)
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av lady-12
Har en hund som heter Tanya <3
Stoort bilde av henne
Hun er blanding av bordercollie og shetland sheepdog. =)
Elsker lange turer, agility og masse kos seff!

Den fjordingen som hun med rød genser red lignet på en hest jeg rir ^^ Men fin hund tongue.gif
Jordbærhue
Liker egentlig bare Chihuahuaer og små kattunger.
Shagga_lagga
Jeg er veldig glad i mine to dyr, Elvis og Misty.
Misty er jeg veldig glad i fordig hun er en liten skogskatt som bare sover, spiser og koser:p Hun er en lathans i egen person.
Elvis er den første hunden vi har hatt og er en Bernersennen hund. Han er veldig glad i kos så det blir jo lange stunder han ligger på ryggen og koser da xp
her er et bilde av hunden min Elvis^^,
Er han ikke bare skjønn?tongue.gif
Hi Star
Jeg har nært forhold til hunden min!

Og så hadde jeg et nært forhold til en hest, Labbe... Men det rakner litt nå, for får ikke vært så mye hos han lenger.. Men når jeg var med som hestepasser på stevner og sånt, så var det jeg som måtte gå med han før og etter de var på banen. Og det er så koslig, siden han har så mye personlighet, og er liksom ikke en helt vanlig hest!! Han er så spesiel, og forelsker meg bare mer og mer i han<3 Elsker han! Men nå skal han selges til sommern :'( Men han er jo en skjønn hest :') Han går liksom ikke bare ved siden av deg når du leier han, han går og koser med deg og sånt! Og så hvis du skal bøye han i nakken og sånn, så ser mann så tydelig at han gjør sitt beste! Han er så skjønn<3:'D
Spretten
http://www.deviantart.com/deviation/54176255/
en av kattene mine. det er ei pusi som heter Kai-Ove (jaaa)
men vi kaller henne bare for Kaikai.
Vi har mange katter, en av de oppkalte jeg etter David Toska. Den pusien heter Toska og liker å bite meg i ansiktet. biggrin.gif

så har vi en mons som jeg liker å kalle kjæresten min. haha. han er så mandig og heter Bimsa.

her i mars mistet jeg ei mus jeg hadde, og gjett hvem som grein som en unge wink.gif men snart får jeg ei ny. den skal hete Nokas. hahah. syns det passa seg, med ei katt som heter Toska. hihi

Resten av bunten heter Atle Johnny, (pusi), Saddam, (pusi).
Så har vi to til, Zira og Gærnmusa. Begge er pusier, men Zira er bare hjemme noen dager i måneden, og Gærnmusa ...tja, desverre er hun gal, så vi ser lite til henne. :
sotisnuppa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Spretten
http://www.deviantart.com/deviation/54176255/
en av kattene mine. det er ei pusi som heter Kai-Ove (jaaa)
men vi kaller henne bare for Kaikai.
Vi har mange katter, en av de oppkalte jeg etter David Toska. Den pusien heter Toska og liker å bite meg i ansiktet. biggrin.gif

så har vi en mons som jeg liker å kalle kjæresten min. haha. han er så mandig og heter Bimsa.

her i mars mistet jeg ei mus jeg hadde, og gjett hvem som grein som en unge wink.gif men snart får jeg ei ny. den skal hete Nokas. hahah. syns det passa seg, med ei katt som heter Toska. hihi

Resten av bunten heter Atle Johnny, (pusi), Saddam, (pusi).
Så har vi to til, Zira og Gærnmusa. Begge er pusier, men Zira er bare hjemme noen dager i måneden, og Gærnmusa ...tja, desverre er hun gal, så vi ser lite til henne. :

Tøffe navn du hadde på de kattene dine xD
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.