Et lite håp
03.10.06 - 15:08
Hei.
Jeg er ei jente på 24år, som leter etter min pappa.
Det eneste jeg (tror) vet er navnet og at han mulig bori trondheim .
Har lett litt rundt navnet å funnet ut at det er en som heter det her i trondheim. men tørr ikke ta kontakt i tilfelle det er feil person, eller at hans familie ikke vet om meg å at det event kan skade noe.
Hjelp!!! Hva skal jeg gjøre
Hei på deg!
Vet du når han er født???
For å finne rett person
Men,vist du ikke vil ringe han selv,kan du sikkert få noen andre å ringe for deg-kansje din mor eller en venninne vil hjelpe deg!
Hilsen MAjå
Et lite håp
03.10.06 - 21:13
Problemet er at jeg ikke kan ta dette med min mor, da hun synes det er et vanskelig tema å snakke om.
Å jeg vet ikke noe om bursdag ol.
Hva kan jeg eventuelt si om jeg skal ringe?, å hva gjør jeg om det er riktig person men at han ikke vil vite om meg.. Jeg har skrevet et brev, som jeg har tenkt å sende. Men vil å sende dette til hans jobb, slik at det ikke rørte ved hans familie.
Men har ennå ikke funnet ut hvor han jobber..
Dette er så innmari vanskelig, hva er riktig, hva er galt.
Hvordan, hvorfor osv.
Tenker mye på om hvorfor han ikke har tatt kontakt med meg oxo.
Kanskje han ikke tørr, eller kanskje han absolutt itj vill ha nå med mæ å gjør..
Det er vel ett vanskelig tema for deg også!
Så kansje dere kunne støttet hverandre gjennom dette(?)
Har du sett på din dåpsatest-vist hans navn står der,står sikkert fødselsdatoen han der også
-gjør den det,så finner vi også den rette
Vist du ringer han kan du jo ringe han på mobilen(han har mob)
siden du ikke vil at hans nåverende familie ikke skal få vite noe om deg med en gang!!
Du kan jo begynne med å presentere deg
-si hvem du er
-og er datter av
-og at du nå letter etter din far som heter....
Kan det hende at han ikke har kontaktet deg for han ikke har vist om deg??
Du kan også sende han brevet du har skrevet
og legge ved ditt navn og tlf nr
-kansje du også kan ringe han etter en uke for å høre om han har fått ett brev ifra deg
Det er bedre å kontakte han enn å gå i uvissheten
Ønsker deg lykke til
Et lite håp
04.10.06 - 07:05
Takk for svaret. Jeg skal prøve, så skal jeg skrive inn hvordan det har gått.(Nei han står ikke på min fødselattest.)
Etter det jeg har hørt så vet han om meg.
Takk for hjelpen.
Et lite håp
04.10.06 - 21:50
Har da funnet ut mye i dag.
Tok da om sider skrittet å snakket med min mor ang min far.
Hun syntes at det var greit, å ga meg navnet på exs samboer og mor til min far's barn.. Jeg tok så å lette opp navn å nr til henne å ringte. Så nå skal jeg treffe henne på søndag08.10.06.
Dette blir en spennend tid fremmover.
Kommer med mere etter søndag om hvordan ting utvikler seg.
kjempeflott da!!!
Vil ønske deg lykke til
2enebarn
08.10.06 - 20:10
Kjempeflott at du turde ta steget og ta kontakt! Og flott at hans ex sambo vil snakke med deg. Lykke til, jeg krysser fingre for deg!
Et lite håp
09.10.06 - 17:12
Oki. I går var da den store dagen!!
Det gikk etter all forventning kjempe bra.
Møtte da hun som mulig kan være min søster å ex samboer av min mulige far.
Ex samboeren ringte til min mulige far mens jeg satt der, forklarte alt mye for han. Det blir da et møte etter hvert, må bare få senke skuldrene litt å etterhvert blir det tatt en DNA i bare for å være helt 100% sikker på at det er rett person..
Går inn i en veldig lys fremtid:)
Hilser til alle rundt om som leter etter noen å sier bare lykke til.
Stor jubel fra et lite håp.
Et lite håp
10.10.06 - 17:41
Da vil jeg bare midbringe dere at han har ringt.. å vi har pratet sammen. skal treffes i løpet av uken eller i neste uke.
nyfrelst
11.10.06 - 04:58
Sitat
Opprinnelig skrevet av Et lite håp
Da vil jeg bare midbringe dere at han har ringt.. å vi har pratet sammen. skal treffes i løpet av uken eller i neste uke.
Tvi-Tvi-Tvi fra meg også. Å ta imot og være inkluderende høres helt ypperlig ut, spør du meg. Kanskje har han/dem ønska deg velkommen i lange tider men venta på et utspill fra deg? Ja.. lykke til.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.