Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Alltid Utsolgt
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
Tonje-13
Jeg blir så irritert over at altid er Gladi Utsolgt! Vet det sikkert er flere debatter om detta men søkefunsjonen på denne data`n virker ikke. Men! Hvorfor altid utsolgt? Det irriterer jeg meg så veeeldig over!
pizzoff
Sitat
Opprinnelig skrevet av Tonje-13
Jeg blir så irritert over at altid er Gladi Utsolgt! Vet det sikkert er flere debatter om detta men søkefunsjonen på denne data`n virker ikke. Men! Hvorfor altid utsolgt? Det irriterer jeg meg så veeeldig over!

fordi at alle kjøper det....det må jo bli utsolgt en gang....hvis du er tidlig ute, får du kjøpt!!!
Tonje-13
Sitat
Opprinnelig skrevet av pizzoff
fordi at alle kjøper det....det må jo bli utsolgt en gang....hvis du er tidlig ute, får du kjøpt!!!

Hallooo?! Det finnes skole her i verden oxo xD
4576
Hehe, Jeg vet at du mener det alvorlig, å ja folk kan synes det er kjempe irriterend. Man må ver der til rett tid;P
nokia3/l2
Sitat
Opprinnelig skrevet av Tonje-13
Hallooo?! Det finnes skole her i verden oxo xD
:himle:

hva mener du med det
*Sweet Heart*
Sitat
Opprinnelig skrevet av nokia3/l2
:himle:

hva mener du med det

At hun er på skolen når butikkene blir fylt opp.

Det finnes mange liknende debatter, så bruk søkefungsjonen neste gang. Den finner du her: http://snakk.nrk.no/debatt/search.php?

Det er bra at det blir fort utsolgt. Tenk om feks rød gladi aldri var utsolgt. Da ville det aldri være stas å få en ny hatt. Vær tolmodig, ha beinene klar, snart er det din tur!
Morty
Er litt enig, butikkene blir mer eller mindre alltid oppfyllt i skoletiden. Men jeg fikk tak i gladier 2 ganger i løpet av sommerferien, så det er da du må prøve! wink.gif
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.