Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Nye hatter
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
*Nufte-Liten*
Jeg var innei Sameshoppen på Anteland i sta, og så at det var kipt litemed ting inne der. Bare fåreklær, reinsdyrhorn, gris og aviser. Og det fikk meg til og tenke på noe; Når kommer de hattene som ble kåret i hattekonkuransen inn i parken? Jeg synes det hadde vert fint om de kom snart, nå som jeg synes hatteutvalget er så lite. Det er jo ikke lite, akkuratt, men nå hr det vert de samme hattene så lenge. Så om noen vet det, så hadde det vert fint om de kunne si når de kom til parken vår. smile.gif
Hannes
ja de har jeg venta lenge på!!!!
Articuno
kommer det nye?tongue.gif kult
*Nufte-Liten*
Sitat
Opprinnelig skrevet av Articuno
kommer det nye?tongue.gif kult

Det kommer nye stadig vekk, men det er bare det at for lenge siden så var det en hattekonkuranse, og de som lagde de kuleste hattene skulle få en hver, før de skulle bli lagt ut på salg, men så langt har de allderig blitt på trykk inne i parken :S
*Sweet Heart*
Sitat
Opprinnelig skrevet av *Nufte-Liten*
Det kommer nye stadig vekk, men det er bare det at for lenge siden så var det en hattekonkuranse, og de som lagde de kuleste hattene skulle få en hver, før de skulle bli lagt ut på salg, men så langt har de allderig blitt på trykk inne i parken :S

Sist jeg hørte om det, sa dem at de skulle produseres i DK og at det tok litt tid. Men det er jo lenge siden dem sa det :s
mateama.tik
det har tatt ca et halv år, men ingenting har skjedd....
*Nufte-Liten*
Jah.. Ikke en eneste liten ting har hendt... Tydeligvis har ikke denne saken hatt serlig store steder og bevege seg på wink.gif
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.