Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: hva synes du om disse bandene #3
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Topp20
Sider: 1, 2, 3
midnite vulture
exhaust
sea and cake
amon tobin
the walkmen
bark psychosis
another sunday in the sun
peach armand
bandit lab
sub-urban hype

gi din mening iform av karakter (1-10)

pop. gi gjerne noen komentarer.

takk
pop
Elsker disse!
midnite vulture
Sitat
Opprinnelig skrevet av pop
Elsker disse!

har du hørt om dem?
pop
Sitat
Opprinnelig skrevet av midnite vulture

har du hørt om dem?

Jeg elsker denne typen innlegg.
midnite vulture
Sitat

Jeg elsker denne typen innlegg.

med andre ord, du har ikke hørt om bandene.
trodde du visste alt jeg, men når det kommer til litt alternative greier så stopper det.
Bza
exhaust: 7/10
sea and cake: 6/10
amon tobin: 7.5/10
the walkmen: 9/10
bark psychosis: 5/10
another sunday in the sun: ikke hørt
peach armand: 7.5/10
bandit lab: 9.5/10
sub-urban hype: 9/10
pop
Eh, det må vi se på.
Hvis det er slik at du liker disse bandene, så tror jeg du blir sint hvis du får høre min mening om sub-urban hype og amon tobin.

har ike hørt om another sunday in the sun eller bandit lab.

Ellers ligger jo de andre midt på treet, mellom 4 og 6 (gjelder IKKE sub-urban hype og amon tobin!)
midnite vulture
Sitat
Eh, det må vi se på.
Hvis det er slik at du liker disse bandene, så tror jeg du blir sint hvis du får høre min mening om sub-urban hype og amon tobin.

har ike hørt om another sunday in the sun eller bandit lab.

Ellers ligger jo de andre midt på treet, mellom 4 og 6 (gjelder IKKE sub-urban hype og amon tobin!)

hva er galt med sub urban hype?
pop
Sitat

hva er galt med sub urban hype?

Har ikke du hørt om de?
midnite vulture
Sitat

Har ikke du hørt om de?

du sier du ikke liker de? da vil jeg høre hva som er galt med dem
pop
Sitat
Opprinnelig skrevet av Bza
exhaust: 7/10
sea and cake: 6/10
amon tobin: 7.5/10
the walkmen: 9/10
bark psychosis: 5/10
another sunday in the sun: ikke hørt
peach armand: 7.5/10
bandit lab: 9.5/10
sub-urban hype: 9/10
Her min kjære Midnite, her har du et eksempel på en som ikke ahr hørt om gruppene!
midnite vulture
Sitat
Her min kjære Midnite, her har du et eksempel på en som ikke ahr hørt om gruppene!

ehh, nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen?

hva gjør peach armand og sea and the cake middelmådige.
pop
Sitat

du sier du ikke liker de? da vil jeg høre hva som er galt med dem
ok, så du har hørt de. Da trenger jo ikke jeg å si noe mer.
pop
Sitat

ehh, nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen?

hva gjør peach armand og sea and the cake middelmådige.

Spurte du meg eller Bza?
midnite vulture
Sitat
ok, så du har hørt de. Da trenger jo ikke jeg å si noe mer.

pointet med denne debatten var å si noe om artistene. jeg vil gjerne høre dine begrunnelser på hva som gjør de nevnte band middelmådige, men det prøver du å trekke deg unna. du har vel ikke hørt om dem da. typisk deg.
midnite vulture
Sitat

Spurte du meg eller Bza?

deg
pop
Sitat

pointet med denne debatten var å si noe om artistene. jeg vil gjerne høre dine begrunnelser på hva som gjør de nevnte band middelmådige, men det prøver du å trekke deg unna. du har vel ikke hørt om dem da. typisk deg.

Nå får du gi deg. Jeg har ikke prøvd å trekke meg unna noe.
Hvis du ser på poeng utdelinga til Bza, så lyser det jo ut av den at han ikke har hørt om bandene.
Å få en 6'er er jo ikke noen dårlig karakter, hvis man tenker på at The Beatles har 9.5.
midnite vulture
Sitat

Nå får du gi deg. Jeg har ikke prøvd å trekke meg unna noe.
Hvis du ser på poeng utdelinga til Bza, så lyser det jo ut av den at han ikke har hørt om bandene.
Å få en 6'er er jo ikke noen dårlig karakter, hvis man tenker på at The Beatles har 9.5.

du ga peach armand og sea and the cake middelmådig. hva gjør disse bandene middelmådige. sub urban hype har du heller ikke sagt hva det er galt med.
pop
Sitat

deg

Bza gjorde også de!
midnite vulture
Sitat

Bza gjorde også de!

bare svar på spørsmålet, så griller vi bza etterpå.
Bza
Sitat
Bza gjorde også de!

Jeg ga Sea and Cake 6/10 og Peach Armand 7.5/10.

7.5/10 kvailifiserer neppe til å karakteriseres som middelmålig.
pop
Sitat
Opprinnelig skrevet av Bza

Jeg ga Sea and Cake 6/10 og Peach Armand 7.5/10.

7.5/10 kvailifiserer neppe til å karakteriseres som middelmålig.

jeg synes dette er ok'e band (ved unntak av sub-urban hype og amon tobin!), og jeg har ikke hørt om another sunday in the sun eller bandit lab.

Så:
exhaust: 5
sea and cake: 6
the walkmen: 5.5
bark psychosis: 5
peach armand: 7
midnite vulture
Sitat

jeg synes dette er ok'e band (ved unntak av sub-urban hype og amon tobin!), og jeg har ikke hørt om another sunday in the sun eller bandit lab.

Så:
exhaust: 5
sea and cake: 6
the walkmen: 5.5
bark psychosis: 5
peach armand: 7

at du ikke liker eller synes de er ok er din sak. personlig er jeg nysjerrig på hva som gjør feks peach armand verdig en 7 g hva som er galt med sub urban hype. begrunnelser er mer sspennende enn karakterer
pop
Sitat

at du ikke liker eller synes de er ok er din sak. personlig er jeg nysjerrig på hva som gjør feks peach armand verdig en 7 g hva som er galt med sub urban hype. begrunnelser er mer sspennende enn karakterer

Sub Urban Hype er ikke den type musikk jeg liker, mens Peach Armand er rett og slett bedre musikk. (de er også bedre musikere!)
midnite vulture
Sitat

Sub Urban Hype er ikke den type musikk jeg liker, mens Peach Armand er rett og slett bedre musikk. (de er også bedre musikere!)

dette er fryktelig interessant
pop
Sitat

dette er fryktelig interessant
Jepp, nå kan du sette i gang å GRILLE Bza!
midnite vulture
Sitat

Kjære pop. Du har herved bevist for meg selv alle andre på forumet at du er en Brillejesus. Du har selvfølgelig aldri hørt på disse bandene, av den enkle grunn at ingen av disse bandene finnes. De er begge imaginære band-navn som jeg fant på da jeg laget threaden. Hensikten med dette var å se om du var dum nok til å bite på, og fortsette med dine verdiløse "jeg-kan-alt-om-musikk" kvasi-uttalelser.

Alle her er nok enige om at det er imponerende hvor mye du kan, med tanke på at du har evnen til å gi karakterer på band som ikke finnes. Way to go! Jeg venter spent på din bortforklaring av dette.
Bza
Sitat
Jepp, nå kan du sette i gang å GRILLE Bza!

: )

Du har blitt lurt.
rabies
Sitat
exhaust
sea and cake
amon tobin
the walkmen
bark psychosis
another sunday in the sun
peach armand
bandit lab
sub-urban hype

Jeg legger merke til at flere av disse bandene eksisterer i virkeligheten. Tilsiktet?
pop
Sitat

Kjære pop. Du har herved bevist for meg selv alle andre på forumet at du er en Brillejesus. Du har selvfølgelig aldri hørt på disse bandene, av den enkle grunn at ingen av disse bandene finnes. De er begge imaginære band-navn som jeg fant på da jeg laget threaden. Hensikten med dette var å se om du var dum nok til å bite på, og fortsette med dine verdiløse "jeg-kan-alt-om-musikk" kvasi-uttalelser.

Alle her er nok enige om at det er imponerende hvor mye du kan, med tanke på at du har evnen til å gi karakterer på band som ikke finnes. Way to go! Jeg venter spent på din bortforklaring av dette.

Alle bandene dere har listet opp finnes (bortsett fra de to jeg ikke hadde hørt om!)
midnite vulture
Sitat

Alle bandene dere har listet opp finnes (bortsett fra de to jeg ikke hadde hørt om!)

er du dum? klart de ikke finnes, jeg fant de på for morro skyld for å lure deg. noe jeg greide
pop
Sitat

er du dum? klart de ikke finnes, jeg fant de på for morro skyld for å lure deg. noe jeg greide
Eh, det at du forandrer litt på navnene til noen grupper gjør jo ikke at du lurte meg.

Hvis jeg skriver:
Hva synes du om Metallikka?

Det er jo kalrt at du tenker på Metallica da, og skriver hva du synes om de.
midnite vulture
Sitat
Eh, det at du forandrer litt på navnene til noen grupper gjør jo ikke at du lurte meg.

Hvis jeg skriver:
Hva synes du om Metallikka?

Det er jo kalrt at du tenker på Metallica da, og skriver hva du synes om de.

å herregud.

PEACH armand og n armand er det samme? hvis jeg hadde skrevet gorilla nhead hadde du tolket det som radiohead da?
Bza
pop er god på bortforklaringer.

(nei)
pop
Sitat

å herregud.

PEACH armand og n armand er det samme? hvis jeg hadde skrevet gorilla nhead hadde du tolket det som radiohead da?

Nei, fordi det ligner ikke.
Frontfiguren der (Norman Peach) viste jeg bare at hadde en gruppe som he noe med Peach (kunne like gjerne vært Peach amand.
midnite vulture
Sitat

Nei, fordi det ligner ikke.
Frontfiguren der (Norman Peach) viste jeg bare at hadde en gruppe som he noe med Peach (kunne like gjerne vært Peach amand.

dette er bullshit. det vet du godt.
pop
Sitat

dette er bullshit. det vet du godt.

Nå begynner jeg å bli litt forbannet, det er det f*** ikke!
midnite vulture
Sitat

Nå begynner jeg å bli litt forbannet, det er det f*** ikke!

rart at allmusic ikke har skrevet at normann peach har sammarbeidet med andre enn Earthstar da.
pop
:forvirret Det der skjønte jeg ikke...
Du har meir info om Norman Peach enn jeg har!
midnite vulture
Sitat
:forvirret Det der skjønte jeg ikke...
Du har meir info om Norman Peach enn jeg har!

ja, og han har aldri spilt i noe band som kan likne på navnet peach armand. nå trenger du ikke prøve å ro mer
pop
Ok, først trodde jeg at dette var en kødd. Dere skulle få meg til å si at disse bandene ikke finnes, også skulle dere si at de gjorde det. Dere du er jo helt på jordet nå... :himle:
midnite vulture
Sitat
Ok, først trodde jeg at dette var en kødd. Dere skulle få meg til å si at disse bandene ikke finnes, også skulle dere si at de gjorde det. Dere du er jo helt på jordet nå... :himle:

hahahahahaha.

planen var å dikte opp noen bandnavn for så å få deg til å si noe om dem. noe du gjorde. ser du ikke koblingen her? du har uttalt deg om noe som ikke finnes. se i den andre debatten om deg så skjønner du at du har driti deg ut.
pop
Sitat

hahahahahaha.

planen var å dikte opp noen bandnavn for så å få deg til å si noe om dem. noe du gjorde. ser du ikke koblingen her? du har uttalt deg om noe som ikke finnes. se i den andre debatten om deg så skjønner du at du har driti deg ut.

Ja, jeg skjønner at dere mente det slik, men jeg trodde at dere snart skulle gjøre slik jeg sa, men det har nå gått opp for meg at det ikke var en kødd fra deres side, dere tror faktisk at dere har lurt meg. Makan.
cookies*n*cream
Sitat

Ja, jeg skjønner at dere mente det slik, men jeg trodde at dere snart skulle gjøre slik jeg sa, men det har nå gått opp for meg at det ikke var en kødd fra deres side, dere tror faktisk at dere har lurt meg. Makan.

De har lurt deg.
midnite vulture
Sitat

vi tror ikke. vi vet. dine håpløse bortforklaringer er jo helt idiotiske.
pop
Sitat
Opprinnelig skrevet av cookies*n*cream

De har lurt deg.

Yeah right!
ja, kanskje til den grad at de skrev navnet annerledes, og jeg trodde det var den gruppen.
midnite vulture
Sitat

Yeah right!
ja, kanskje til den grad at de skrev navnet annerledes, og jeg trodde det var den gruppen.

hahahahahahaha. patetisk. hvorfor i all verden skulle vi lure deg på den måten når vi greide det på en måte som er 10 ganger morsommere for alle?
pop
Sitat

hahahahahahaha. patetisk. hvorfor i all verden skulle vi lure deg på den måten når vi greide det på en måte som er 10 ganger morsommere for alle?

Dere har ikke lurt meg i mine øyne, men dere kan godt synes det hvis dere vil. (det gjelder alle dere:))
midnite vulture
Sitat

Dere har ikke lurt meg i mine øyne, men dere kan godt synes det hvis dere vil. (det gjelder alle dere:))

et ord: patetisk. jeg blir redd og lei meg. hadde det vært et fnugg av ett eller annet i deg. så hadde du lagt kortene på bordet og fortalt at du har bløffet med alle hele tiden. deretter hadde du forlatt forumet.
cookies*n*cream
Sitat

**** så dum du er.. Du kan ikke bortforklare deg fra dette.
En med en normal IQ misforstår ikke band navn på den måte. Mange band i verden har veldig like navn,derfor vil de fleste skjønne at en så stor forskjell ikke er det samme bandet.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.