Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Funnet familie...
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Tore på sporet
2enebarn
Vi har funnet min fars biologiske familie, men usikker på hvordan vi bør gå frem ved kontakt....Noen med erfaring der ute, som har noen råd å dele med oss om hvordan vi skal ta det første skrittet til kontakt? Det kan jo gi noen og enhver sjokk å få "ny" familie....Meget takknemlig for råd!!
frk_mh
Hei. Har en erfaring å dele, om ikke annet :-) Vil på det sterkeste anbefale å ha en tredjeperson som kan ta den første kontakten, kanskje en person som ikke er i nær familie. Personen forteller søstrene hva det gjelder o.s.v. Deretter la de få TID til å tygge på det. Vi sendte et brev med bilder i mellomtiden, det var vellykket og fikk fart på sakene. De bør nok spørres om de ønsker dette brevet først. Lykke til med første skritt :-)
2enebarn
Tusen takk for rådet! Dette er såpass alvorlig og følelsesmessig, at det bør gjøres på rette måte, ja! Min mann sa det samme som deg, men jeg ville gjerne høre fra noen med erfaring. Tusen takk!
frk_mh
Hei. Har en erfaring å dele, om ikke annet :-) Vil på det sterkeste anbefale å ha en tredjeperson som kan ta den første kontakten, kanskje en person som ikke er i nær familie. Personen forteller søstrene hva det gjelder o.s.v. Deretter la de få TID til å tygge på det. Vi sendte et brev med bilder i mellomtiden, det var vellykket og fikk fart på sakene. De bør nok spørres om de ønsker dette brevet først. Lykke til med første skritt :-)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.