sports_idiot
01.04.06 - 13:46
NRK`s Løvebakken er et kjempebra program med mye god humor, jeg får alltid latterkick fordi det er så gøy. Hva syntes du?
JA – jeg regner Løvebakken som det mest vellykkede av alle underholdningsprogrammene NRK har laget. Mens Nytt på Nytt spiller på mye av det samme, får en her det hele utført gjennom helt glitrende gode skuespillerprestasjoner. Etter at Fjernsynsteatret forsvant, får vi neimen ikke se mye av våre egne talenter der.
Det jeg synes programmet kunne vinne enda mer på, er å sette ned tempoet. Øyvind Bache er en dyktig programleder, men det blir noe unødig hesblesende over det – som om han er i konstant tidsnød. For noe langsomme nordlendingsører blir det lett mottakerproblem når det knitrer som verst på nærmest vokalløs
oslo-dialekt.
Hm, det har eg ikkje sett før, burde kansje gi det en sjanse? Når begynner det?
sports_idiot
02.04.06 - 13:22
Sitat
Opprinnelig skrevet av monus
Hm, det har eg ikkje sett før, burde kansje gi det en sjanse? Når begynner det?
Det begynner 22:10 på lørdager på NRK.
Helt enig. Løvebakken er kult.
Holder ofte på å le meg skakk når de får SMSer og når det er åpent runde
Minner mye om teatersport.
Men den halvtimen går bestandig altfor fort, kunne godt vart en 1 time
petterhot
21.05.06 - 00:32
Løvebakken er en av mine favoritter. Gleder meg til neste sesong. Heia det blå partiet!
*Sweet Heart*
21.05.06 - 12:47
Jeg synes også løvebakken er et morsomt program! =D
Jeg har aldri vært en fast seer av Løvebakken, men syns det er et bra program.. Noen som vet når det kommer til TV igjen?
Ikke for å være gledesdreper, og folk må få like hva de vil...Men en motvekt kan jo også være bra av og til. Synes ikke noe særlig om LB. Blir omtrent som Nytt på Nytt - på den måten at det er såkalt "politisk humor". Og politisk humor er sjelden særlig morsomt. Har stor sans for god humor, men synes ikke disse programmene treffer. At de har blitt så populære er ufortjent. Er vel kanskje ikke så rart jeg er negativ til disse programmene. Alle oss som ikke er nevneverdig interesserte i politikk har lite å hente der. Synes man det lett blir kjedelig er nok annen humor og foretrekke. Og ikke da nødvendigvis dårlig kynisk "ny" humor. Men for all del, NOE å le av er det jo. Selv i LB og NPN...
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.