Ragnhild S
26.09.02 - 19:36
Hei!
En sjeldent ydmyk frk. Silkebækken spør med dette om litt hjelp til å fullføre spalten: Hvis vi var kjærestepar... Jeg har til hensikt å finne representanter for hele alfabetet, vi startet med Are Kalvø, deretter Bare Egil (B,) Christine Hauge og nå på søndag førstkommende Dennis Storhøi. Jeg trenger flere forslag til kjente fjes, jenter og gutter, slemme og snille som du synes burde dukke opp i programmet.
Jeg sliter spesielt med bokstavene Z, Q og Æ, men det er forbausende lite kjente folk i landet vårt når du ikke har fått med deg realitysåper på en stund. Med unntak av Ungkaren selvfølgelig.
Har du også synspunkter eller forslag på gjester til programmet ville jeg satt veldig pris på det også. En gjest bør holde på med noe interessant eller ha spennende og gjennomførbare planer, hun/han trenger ikke å være et kjent fjes.
Ellers setter jeg fortsatt pris på oppfinnsomme ord på det kvinnelige kjønnsorgan, vi har funnet tretti til nå.
Kom igjen og tusen takk!
Ragnhild
PoisonRatt
05.10.02 - 12:46
morsomt på blue garden på torsdag eller hva? :)
kvinnelig kjønnsorgan: spilledåse / dåse er vel allerede nevnt?
Espen echbo, erik thorstdvedt (hehe), euroboy,
fredrik hauge, finn bjelke, fff.. eh.. hmm..
gordon (dj-kompis av tommy Tee) (forsåvidt også et tog)
harald are lund, harald eia, håkon magnus, howard sylte, hank VH
idar lind,
janne sarinen, jermund (i Gåte)
knut nærum, karl petter løken, kim jung
lasse ottesen, lalala..
magne furu, morten hark, mini jackob,
skal prøve å husk å høre på i morra
Totland OJ
06.10.02 - 20:15
Cato Zahl-Pedersen er mogleg, dersom du kann bruka etternamn. Eg trur han skriv namnet med Z.
Ragnhild S
21.10.02 - 15:44
Jeg har, som vanlig drøyd med å svare slik at det ikke skal skinne igjennom at det er jeg som er oftest på sida mi. Tusen takk for fine forslag. Espen Echbo var veldig sjenert og glad for å slippe. Egil Olsen fra Uncles Institution var utrolig bra og akkurat nå forsøker jeg å ringe Fredrik Wilbourne, noe sånn.
Ragnhild
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.