Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: NM: Diskusjon om 1. runde
Debattforum > Underholdning > Alltid Moro - debatt
Alltid Moro
Dette er første gang et slik mesterskap arrangeres, og mye av terrenget er nytt både for oss og dere. Vi vil gjerne ha innspill om opplegget, det er sikkert rom for forbedring underveis. Har du kommentarer til den første NM-runden? (kran/stortinget-bildet)

- opplegg
- oppgave
- juryens vurdering (når den tid kommer)

Nevner samtidig at i vår faste bildekonkurranse (som vi har holdt på med i tre år nå) har vi pleid å finpusse litt på bildene som kommer inn før vi publiserer dem. Etter beste evne, for å få poengene best mulig fram. Dette er selvfølgelig utelukket nå som det er NM. (Er imponert over kvaliteten på det som er kommet inn hittil, så det virker som dere greier dere utmerket på egenhånd:-)

PS: vi legger ut en diskusjonstråd om hver runde, i tillegg til den generelle tråden om selve arrangementet.

mvh
h
H.S
Dette var en veldig åpen oppgave. Med det mener jeg at den ikke assosieres direkte med ting som nylig har vært oppe i media, og derfor ikke tvinger deg inn noe bestemt spor (selv om det kan være morsom det òg). Denne oppgava tvinger deg derimot til å bruke de små grå når man skal komme opp med gode idéer, noe som være ganske utfordrende enkelte ganger. Til gjengjeld bruker det som oftest å føre til mange ekstra kreavtive vinklinger på saker og ting.
la7tma
morsom oppgave. håper på at dere leger litt mere vekt på det tekniske som er gjort. en det som er vist før på konkuranssene.håper at det sitter noen skjeler å jobber med oppgaven vi fikk
bommen91
Har sitti siden syv og lagd et par nå, har også brukt tid på å finne på no, men håper det får utteling, det var gøy:D
LGB
Jeg er ferdig med mitt bidrag, og jeg synes at oppgaven var super!

Liker at den krever litt av de små grå, og at resultatet ikke er så åpenlyst. Liker også friheten som oppgaven gir.

Håper som nevnt ovenfor, at dere legger vekt på det tekniske arbeidet i.o.m at det tross alt er et NM det er snakk om. For at NM-konkurransen skal få kredibilitet så bør det kreves litt ekstra. Et NM skal jo ikke være amatørmessig(?)

Blir veldig spennende å se hvordan folk har løst oppgaven smile.gif
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.