Er det noen her som vet hvor gammel Robert er? Vi tipper forskjellig her hjemme...
Spretten
08.09.02 - 20:52
tror han er rundt 29 eller 30
OralBabe
11.09.02 - 16:11
hm.. er ikke sikker men tror han er 36
Robert er nok 37 ja! men mitt STORE spøsrsmål er: ER HAN HOMOFIL?????
Spretten
13.09.02 - 15:31
Hadde ikke han dame? Trokke han er homo..ikke edt at det er no galt i det da ;)
syns homser er like kule, morsomme er de ihvertfall :D
Håpe du har rett! Men e har hørt fra mange at han er homo!
OralBabe
14.09.02 - 23:34
Sitat
Opprinnelig skrevet av elin16
Håpe du har rett! Men e har hørt fra mange at han er homo!
hm har hørt at han er gift og har unger, også har jeg hørt at han er homfil!
hva skal jeg tro?
Spretten
15.09.02 - 00:25
tror ikke han er homo..sikkert bare noen fjollete gutter som har satt ut ryktet...fordi de syns Yngve Freiholt er homsete eller no sånt..
Var Yngve homofil?? Jeg trodde han bare var lit...erh..annerledes..noen sa til meg at Yngve var homo.. o.O stemmer dette?
Sitat
[
hm har hørt at han er gift og har unger, også har jeg hørt at han er homfil!
hva skal jeg tro? [/B]
Spiller det noen rolle om han er homofil eller ikke?
NEEEEI! SELFØLGELIG SPILLER D INGEN ROLLE OM ROBET ER HOMO, MEN D ER JO LITT SYND FOR OSS JENTER DA... *hint,hint* Men han er like kul uansett! Yngve skal nok framstilles som homo, ja! Men Yngve er den kuleste i hele Borettslaget!! Han rocker max!
TVIILER! han er nok ikke homse nei! hvorfor tror dere det? fordi dere hører sånne gamle burugler på bingo'r å sånn TROR at han er homse fordi de har sett yngve?
anyway! W-H-A-T-E-V-E-R OM han er homse! Robert er Robert...han er konge! Poenget er at han gir oss JOY & HAPPINESS YA KNOW? Privatlivet får han ha for seg selv..
Det er iallefall MIN mening :)
Rita
Fullstendig enig med deg Rita! Men d irriterer me slik at folk går rundt å sir han er homse hvis han ikkje e d. Uansett: Om dem tror han er homo pga. Yngve så er d jævli teit! Yngve er den råeste homsa i verden! No matter what, lissom!! :) I love Robert!
Spretten
18.09.02 - 20:54
Ja! Enig! Homse eller ikke, Robert er like tøff han! :)
Er enig med at Yngve er den beste homsen i hele verden!!
:D
Så Borettslaget istad, hehe..
Du va nor ikke den eineste som så Borettslaget... hehe
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.