Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Lenge siden jeg har skrivd om L2
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
nokia3/l2
hei Jeg er eieren til L2 og jeg tar en pævse i hundeparken en jeg kjener skal passe L2 . jeg hoper L2 søster som heter:eek: lavendel fårstår at hun L2 blir passa på i noen månter han som skal passe på L2 heter blu....biggrin.gif
jeg skriver det for de dere må fårstå at når dere møterL2 så er det ikke den samma eierne men jeg skal snart gå ind på L2 men jeg drive med så mye så derfor passer noen på L2 ja jeg håper dere Liker passeren til L2 hadde. jeg trenger ikke svar på denne depaten:eek:
lucaz
hadebra, velkommen tilbake.
dolly_mina
Okey, Good bye welcome back every time biggrin.gif

Døde:( [Big familey]♥♥Ricky♥♥
tarashiba2
Hvorfor så mange :eek: ?
xvitsj
Sitat
Opprinnelig skrevet av nokia3/l2
hei Jeg er eieren til L2 og jeg tar en pævse i hundeparken en jeg kjener skal passe L2 . jeg hoper L2 søster som heter:eek: lavendel fårstår at hun L2 blir passa på i noen månter han som skal passe på L2 heter blu....biggrin.gif
jeg skriver det for de dere må fårstå at når dere møterL2 så er det ikke den samma eierne men jeg skal snart gå ind på L2 men jeg drive med så mye så derfor passer noen på L2 ja jeg håper dere Liker passeren til L2 hadde. jeg trenger ikke svar på denne depaten:eek:

Du er alltids welkommen tilbake!
nyt pausen din
-Snuppah-
Hade bra, håper du kommer tilbake snart
helgis
Noen ganger blir man lei. Velkommen tilbake.
nokia3/l2
takk for fine svar smile.gif
dere er snille for esten L2 ble 3 år i dag
blu_linn
Sitat
Opprinnelig skrevet av nokia3/l2
takk for fine svar smile.gif
dere er snille for esten L2 ble 3 år i dag

Gratulerer kjære:DSkal love og passe;)Nusser fra blu
Ina_Dog
Gratulere:D
Halana
Gratulerer
ada
Gratulerer, og velkommen tilbake er du alltid.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.