Hei! Jeg er en jente, en liten sledehund...og jeg ønsker meg så inderlig en kjæreste!! Helst en romhund eller gjøglerhund, men også andre. Jeg er litt guttete i utseendet, blå, med lyseblå ørevarmere. Men hatten kan jo bare forandres. Ta kontakt her, og vi kan møtes!! =0)
kake_hund
02.01.06 - 19:22
Lykke til!
Lykke til!
Sitat
Opprinnelig skrevet av tsb93
Hei! Jeg er en jente, en liten sledehund...og jeg ønsker meg så inderlig en kjæreste!! Helst en romhund eller gjøglerhund, men også andre. Jeg er litt guttete i utseendet, blå, med lyseblå ørevarmere. Men hatten kan jo bare forandres. Ta kontakt her, og vi kan møtes!! =0)
jeg kan godt være din kjæreste..
jeg heter Ferlini
men det går ikek å gå inn på hp nå!
men ...
vi kan møtes på stevnemøte en annen gang!
jeg er sledehund...
og jeg er oxo blå
Hei Fernili!! så fint at du svarte!! nå ble jeg glad. Hvis du kan komme inn en annen gang vil jeg gjerne møtes!!!!!!!!!
kinehund
04.01.06 - 18:40
tror ikke akuratt en rom/gjøgler vil ha en slede.. selv om det er personligheten som teller!
*Ritta*Donnie*
04.01.06 - 18:42
Sitat
Opprinnelig skrevet av kinehund
tror ikke akuratt en rom/gjøgler vil ha en slede.. selv om det er personligheten som teller!
La hun få prøve seg nå
Men, personligheten som teller ja:)
kinehund
04.01.06 - 18:43
Sitat
Opprinnelig skrevet av *Ritta*Donnie*
La hun få prøve seg nå
Men, personligheten som teller ja:) jada,men bare så hun ikke avslår alle sledehundene:p
*Ritta*Donnie*
04.01.06 - 18:44
Sitat
jada,men bare så hun ikke avslår alle sledehundene:p
Det må hun ikke gjøre fordi nei^^,
Hei alle sammen!! Jeg avslår IKKE alle sledene, men det er fint med en som er litt høyt i rang, sånn at han kan lære meg ting!! Det var det jeg mente...og selvom ingen vil ha meg, så kan jeg vel prøve?
klem
nara stjerne
04.01.06 - 19:46
Lykke til:D håper du finner den rette;)
Sitat
Er du sånn.. Melkekartong-ting'Sjokomelk'? Kan jeg drikke deg isåfall? =D
Sitat
Opprinnelig skrevet av kwe
Er du sånn.. Melkekartong-ting'Sjokomelk'? Kan jeg drikke deg isåfall? =D
lol:P
racer_boy
04.01.06 - 21:07
Lykke til!
Til alle som tenker på den melkekartongen-sjokomelk( hihi):
hvis dere synes at jeg har rart navn skjønner jeg dere godt. Men jeg hadde et kosedyr som het sjokomelk, og det var jeg så glsd i! Det kosedyret var en hund... derfor heter jeg sjokomelk
*glad
svar da,folkens...jeg er så ALLENE!!!
boffemann
09.01.06 - 16:42
Sitat
hvis dere synes at jeg har rart navn skjønner jeg dere godt. Men jeg hadde et kosedyr som het sjokomelk, og det var jeg så glsd i! Det kosedyret var en hund... derfor heter jeg sjokomelk
så søtt.. men lykke til =)
Sitat
jada,men bare så hun ikke avslår alle sledehundene:p
Han derre Finirli elr hva han nå het var jo slede dah, zå.
Sitat
Thea? Julie her! =D
Er du her nå..?
Ja, Julie det er Thea!! Men nå heter jeg sjokomelk... ;D
svar da, folkens...
Kan vi møtes nå!
Gå til Gravplassen, du finnr meg der..
Oki!!
Men til fernili...kan du være så snill å logge deg på snart? Hva sier du til at du logger deg på Mandag 16. Jannuar? Si i fra fort hvis det går eller ikke går. Vi kan møtes kl. 4 på visdomsberget??
Håper det går...gjerne i en annen dato og!!!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.