steinundset
16.11.05 - 01:09
Et par sure likestillingsautomater fra AP er sinte på hareide fordi han sa at laget spilte som damer på høye heler i den første matchen. Det var faktisk en treffende beskrivelse satt på spissen som hareide kom med. Nå vil de ha ham sparket av den grunn eller at han i det minste skal unnskylde det. For hva?! Det er jo et faktum at hvis menn spiller fotball som kvinner så taper de. Det er utelukkende herrelandslaget og ikke "kvinner" som kunne ha grunn til å være fornærmet over utsagnet. Landslaget spilte faktisk langt bedre enn noe kvinnelandslag ville ha gjort. De sure kvinnene burede bare takke og bukke for sammenligningen. Nøyaktig det samme som om han hadde sagt at de spilte som et småguttelag.
Enig! Kvinnekampen er gått over alle støvleskaft om dagen. Var det noen som så Cupfinalen!? Er ikke rart Hareide sier de spiller som kvinner når han skal kritisere de
vithorne
04.12.05 - 14:04
Må innrømme at der er j* kjedelig og se på damfotball, men det er jo ingenting i veien med at jeg ser på fotball genereltsett..=)
3_Nomad_3
04.12.05 - 14:18
Vithorne/Balto Kom på forum siden min
vithorne
06.12.05 - 18:13
Sitat
Opprinnelig skrevet av 3_Nomad_3
Vithorne/Balto Kom på forum siden min
Du kunen vel heller sagt det på MSN..? dette er først og fremtst en Fotball-Debatt =)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.