Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Voks opp!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3
drwisloff
Hallo!?

Slutt å syt! Hvorfor er det så mange som sitter der hjemme å disser kåringen av "tidenes norske"? Dere har hatt sjansen til å nominere alle låtene dere klager over at ikke er med. Det er mange låter som er konge som ikke er nominert -desverre, men sånn er livet. Tidenes norske er uansett en subjektiv greie. Feks. vil aldri "Sprettkniv" vinne med mindre man har uhyggelig mange venner som stemmer "jeg-har-ikke-noe-annet-liv-enn-å-stemme-på-tidenes-norske" mange ganger.

Er det forresten sånn at man kan stemme så mange ganger man vil? Det er i tilfelle ganske kjipt.

Gubben & Gamla
Ben
Grunnen til at vi syter, er at det ikke er vi lyttere som har plukket ut hvilke låter som skal være med i kåringen, samme om vi nominerte eller ikke, og de låtene som er blitt plukket ut vel ikke er de 100 beste norske låtene gjennom tidene.
(Eller som jeg mener, det burde vært nominert langt flere enn 100 låter).
Boogie
Må se meg enig med Ben. Bare en ide, men kanskje en passende anbefaling til drwisloff hadde vært: Våkn opp!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.