Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: VINN CD's I KABIN-FORUMET!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3 > Petre-arkiv > Karlsens Kabin
Karlsen
VINN CDs I KABIN-FORUMET

Det kan være lønnsomt å registrere seg her i Karlsen's Kabin sitt nye forum! (gratis og anonymt)

En gang i måneden, dvs den siste søndagen hver måned, vil jeg trekke ut en person fra forumet. Vedkommende blir kontaktet og får tilsendt et aktuelt (og kvalitetstemplet) album hjem i posten!
Innimellom kan det også hende at det blir ekstra gavedryss!

I Kabinen er det høyt under taket og ytringsfriheten usedvanlig stor. (For faan.) Skriv om hva du vil om musikk. F.eks kan du skrive din egen anmeldelse av en utgivelse, list opp dine favorittskriver, suger Petre? eller; du kan bare si hei...

Her kan du også komme med dine ønsker, eller ytringer om ubehag etter å ha hørt på kabinen.
Noe du savner? Noe du vil ha mindre av?

Siste søndag hver måned trekker jeg ut en glad bidragsyter her i Karlsens Kabin sitt forum...

Din venn i pop,
Karlsen
Karlsens Kabin, søndager 18.03-20.00
bentasyre
er det CD/vinyl du spiller i kabinen da, eller? som du gir bort? det hadde jo vært jævlig fett! men du, det der med primal scream? er det bare rykter eller?
EivindO
flott at du sender låter fra den nye EP'n til Ralph Myerz & the Jack Herren Band :-)

Eivind O.
Karlsen
<>

Helt riktig. ting som spilles i Kabinen gis bort!
crispin
Ingen tvil om at Ralph Myerz & the Jack Herren band er fete! Rart at de ikke blir a eller b listet i petre nå når de har ep ute...
Bra at du spiller bra saker Karlsen! :)
Karlsen
jeg kan oppfordre til å sende epost til min sjef håkon moslet hvis det er ting du mener burde vært på a eller b lista men som ikke havner der...bare hils han fra meg. sleng gjerne med en melding om at Nightmares On Wax altså må opp på A.
:D Karlsen
JørgenH
Hei, Marit, det har allerede skjedd :)
Karlsen
har det skjedd det at Nightmares On Wax er flytta opp på A? BRA. en soleklar sommerhit som i tillegg er helt prima fin. det hjelper tydeligvis å mase , da...kanskje. (slik diskuterer man internt petre...)
:D

karlsen
NinaQueen
hørte faktisk for første gangen denne sangen av nightmares on wax i kabinen. (premiere?)

JA. knall fet låt! (har du en ekstra og gi bort?)

kos igjen fra NQ
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.