Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Ricochets
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3
Ben
Finnes det noen god forklaring på hvorfor en av årets beste låter, da innkludert hele resten av verden, ikke er på P3's spillelister?
Tenker på Ricochet's "Could Outside".

Lurer egentlig også på hvorfor Diaz sin "Stille Vann" ikke er lista, dere har jo spilt Diaz før?
Mener personlig at den er hans hittil klart beste sang...
edvos
Akkurat det der har også jeg lurt på. Cold outside er en av mine favoritter for tiden:)
Ben
Hva med den nye låta til Ladytron?
De spilte Ladytron i gamle Petre...
Har hørt alle disse tre sangene i Kanal 24, hva skjedde egentlig med slagordet "Norsk musikk først" (eller hvordan det nå gikk)?
Webz
Nye låta til Ladytron høyrde eg hjå Marius når eg vakna i dag. Strålande sang. Sette humøret for resten av dagen min.
edvos
Det er kanskje like greit at vi får god musikk litt for oss selv. Så slipper gruppene den massive hypen og kan konsentrere seg om å lage god musikk. Og vi andre slipper å bruke tid på p3:D
KristinW
Sitat
Opprinnelig skrevet av Ben
Finnes det noen god forklaring på hvorfor en av årets beste låter, da innkludert hele resten av verden, ikke er på P3's spillelister?
Tenker på Ricochet's "Could Outside".

Lurer egentlig også på hvorfor Diaz sin "Stille Vann" ikke er lista, dere har jo spilt Diaz før?
Mener personlig at den er hans hittil klart beste sang...

Ricochets er et fantastisk band, og liste eller ei: onsdag 23. november spiller de live i P3Sessions - og herregud, som vi gleder oss! Vinne billetter? Da må du stille Ricochets et spørsmål og send det til 1987, kodeord MM. Eventuelt musikkmisjonen@nrk.no

Vinnere trekkes i MusikkMisjonen mandag til onsdag, mellom 18.03 og 20.00

KristinW
edvos
Cold outside hørte jeg forøvrig nettopp på kanal 24..
Ben
Jupp, de spiller den der innimellom.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.