Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Roxrevyen Tirsdag!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3 > Petre-arkiv > Karlsens Kabin
bentasyre
I seks år satt jeg hver tirsdag foran radioen, og ble både beruset og beriket. Du er fin i kabinen også. Må bare bli vant til at det er på søndager du er...

Men kjære, snille, søte Marit, jeg ville bare si at jeg takker deg og Roxrevyen som noen takker Gud.

Er det mulig å kjøre noen gamle intervjuer i reprise?? f.eks det med Lou reed eller Scratch Perry?

kos fra en av dine venner i pop,
arne stian
Karlsen
eller han sa: det er hardt nok å se framover, men enda verre å se bakover. Her i kabinen tar jeg med andre en dag¨om gangen.

men altså, det er flere som har etterspurt møtet med Lou og en har tilbudt 4000 kroner for et opptak på CDr . hadde jo vært fristende....men.. Noen reprise har jeg heller ingen planer om .. by the way, tror P2 brukte intervjuet for ikke så lenge siden.

og når det gjelder scratch perry er det egentlig litt rart at det intervjuet ikke havnet til rådsmøte blant NRK slipsa , for makan til bannskap har aldri vært sendt på kringlekastinga før tror jeg. he, FÅ forstår hva gærningen snakker om...(Im The Internet! I'm The Hinternet!) intervjuet har visstnok ligget ute på internet en stund som en slags bootleg med låter etc.

ellers, hyggelig å høre at roxrevyen ga deg noen gode stunder. det gjorde det for meg og.

kos fra din venn i pop,
karlsen
Karlsens Kabin, søndager 18.03.20.00
2003
når jeg først var her og plaget frøken karlsen med playlist spørsmål helt fra her jeg sitter i usa, så vil jeg samtidig si med bentasyre(?) at: JA! (Jeg har faktisk en del tirsdager i opptak på kassett, og nå høres jeg sikkert ut som en nerd.)
hører dere har varmt vær i oslo.

christina
bentasyre
jeg husker at lou sa noe sånt, ja. jeg satt og leste til eksamen i folosofi og satt derfor og funderte på det uttrykket. tror han siterte fra en kinesisk forfatter? uansett, jeg vet godt at jeg ikke er alene om å være roxrevyen tirsdag fan. alle de jeg kjenner hørte alltid på og vi hører fortsatt på, men skulle ønske at karlsen var mer på P3, som før. men vet jo at du har starta kult selskap og greier. du er tøff karlsen! men det er kanskje ikke forumet for å snakke om hva du gjør ved siden av p3, tenker jeg. stå på snille frøken!
NinaQueen
Hallo Karlsen!
Du hadde sabla fine nettsider under Roxrevyen Tirsdag. Faktisk de beste av alle, så kan du ikke legge ut alle lenkene til musikk igjen?! og jeg lurer også på hvor det ble av Fotball diktene fra EM 2000???????? Jeg bidro til og med et dikt men fikk aldri noen CD...snufs....Men hei, vi så jo alle for oss disse "berusede nødrimene" (var det ikke det du kalte det?) samlet mellom 2 permer!! Så...?

Kos fra en av dine venner i pop,
NQ
Karlsen
takker. berusede nødrim fra sidelinjen het det. mange fine :D skal prøve å hoste de opp. musikklenkene: jobber med saken.....håper de ligger på en eller annen pc fortsatt...
Karlsen
den visste jeg ikke om.

men takk ;-)

men spørsmålet er jo om vi får berust oss på nye nødrim under neste EM...men ifølge Semb er jo det et selvsagt mål i disse dager...
bentasyre
Nå som Norge leder sin pulje kan du jo begynne å forberede deg på å ta fram de gamle nødrimene sammen med nye stunt fra sidelinja.

Og for å mase enda mer: Først synes jeg du skal legge ut spillelistene. Makan til lite oppdatert side du har da gitt. Og hva spiller du på søndag? Kommer det noe Sigur Ros?? Skal du på konserten?

P.S. Er det forresten sant at du er en fortryllende god fotballspiller?!? En bekjent av meg sa nemlig her om dagen at han spilte mot P3 i fjor, på en eller annen cup som platebransjen pleier å arrangere. I følge min venn dribla du både han og andre trill rundt. Det fikk meg til å smile.

Din evige venn i pop.
Karlsen
som puljeleder er noe vi kan like. nødrimene kaller, med andre ord.

når det gjelder webben er det noe jeg sender sure mailer for til nrk sjefa rett som det er....;-)

og fo'ball? personlig trikserekord er 209. slår du den?

karlsen
kabinen hver søndag på petre -uten ball mellom 18.03-20.00
bentasyre
Hvor gammel er den rekorden? Du er vel ikke aktiv fotball spiller nå?

Hadde du forresten fotball plakater på pikerommet? Hvem i så fall var din helt, og hvorfor?

-Nå også din venn i fotball.
Karlsen
før holdt pusten i timesvis, nå holder den så vidt opp trappen, men ja, spiller en gang i året på nettopp platebransjens årlige evenement...

ellers hadde jeg store plakater av beckenbauer, maradona, pele kevin keagen og cruyff.

beundret ajax spilleren johan cruyff ....jeg var vel lidenskapelig opptatt av å trene på denne legendariske finta oppkalt etter han, en finte som altså er svært anvendelig for å skaffe rom og for retningsendringer, f.eks ute på siden.

karlsenskabin
uten ball med med skiver hver søndag på petre 18.03-20.00
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.